18 iunie 2012

De prin Playlist adunate !

O melodie absolut obsedantă- bine,bine e şi din cauza coloniei de fluturi, dar nu vă legaţi de ei- care îmi aduce aminte că iubirea are mii de forme. Amicu' meu Justin Bieber, zău! a evoluat la maxim! De la melodia absolut enervantă cu 'Baby, baby, baby oooh!' până la ultimele cântece chiar foarte tari.. mai rar aşa evoluţie ! În ultima vreme chiar am ascultat ceva melodii de ale lui şi am rămas plăcut surprinsă de versurile absolut adevărate. Vă las în compania lui cu melodia As long as you love me- Justin Bieber şi normal voi mai pălăvrăgi şi eu puţintel. :)




'Atâta timp cât mă iubeşti..' orice este posibil. Chiar că aşa este ! Atâta timp cât ştii că cel la care ţii ţine şi el la tine este plăcut, dar mai ales, când ştii că fără persoana respectivă ai fi doar o altă faţă tristă în marea de feţe triste (părerea mea proprie şi personală!!).
' Love..love is like oxygen !'  aşa cum spunea amicul meu Ewan în Moulin Rouge. Iubirea are mii şi mii de avantaje: fericire continuă, o stare de bine extrem- păi cam da, înseamnă acelaşi lucru, dar anyway- să ştii că undeva cineva se gândeşte la tine este un lucru destul de plăcut ca să-ţi provoace un zâmbet kilometric pe chip :)
Ar mai fi multe de pălăvrăgit despre iubire şi minunile ei, dar cum nu prea pot filosofa de la atâta căldură vă las să vă puneţi problema la rece şi la postarea # 101 vom vorbi despre iubire şi voi face un 'Show me' mai special :) 




As long as you love me
We could be starving
We could be homeless
We could be broke.

As long as you love me
I'll be your platinum
I'll be your silver
I'll be your gold.


Nu uitaţi să zâmbiţi mult de tot :) O zi plăcută în continuare :) 
Ps: Aceasta e postarea #98

XoXo,
Adry 

6 comentarii:

  1. Esti asa o copila, de aia te iubesc :*
    Dar nu-mi place justin bieber.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi :D mersi scumpo şi eu te iubesc :*:* nu are nimic :)) îmi place mie şi pentru tine :*:*

      Ștergere
  2. Il ador pe Justin. Sunt belieber de 3 ani! Bieber power! akjhsiufhasnd *Raluca isi exprima sentimentele*. <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hihi :) Raluca poate să-şi exprime câte sentimente vrea, nu mă deranjează :*:* <3

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥