16 iunie 2012

De prin Playlist adunate !

Hey, scumpii mei! Iată că am reuşit şi eu să ajung acasă, am luat o mică pauză de citit (mai am 100 de pagini şi vine recenzia) şi cum mă gândeam eu ce să vă mai spun m-am decis să vă arăt o melodie super-extra-mega marfă ce mi-a fermecat neuronii !! Este vorba de The Connels-Seventy four, Seventy five- sincer, o ascult într-una ! Mi-a arătat-o un prieten şi chiar mă bucur !:)



Melodia este super liniştită, acordurile de chitară sunt superbe. Mesajul mă face, pur şi simplu, să cad pe gânduri şi să plâng (ceva ce nu am mai făcut de o bucată bună de timp). Mi se pare atât de frumoasă melodia încât nu mai am cuvinte.

Got no reason for coming to me in the rain, 
running down
There's no reason..
I was the one to let you know
I was your sorry ever afert 74/75

It's not easy, nothing to say 
'cause it's already said
It's never easy...

Sper să vă placă şi vouă la fel de mult ca mie. Aştept părerile voastre. O seară plăcută vă doresc! :*




XoXo,
Adry ♥

8 comentarii:

  1. Una dintre melodiile mele preferate! 8-> Ador melodia asta asa cum ador si inghetata! <3

    Criss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cum ai putea să nu adori aşa melodie ?! <3

      Ștergere
  2. :)) ma intreb.. oare voi adora fiecare melodie pe care o vei posta pe blogut?
    ce pot spune, iti multumesc ca postezi diferite melodii, sunt sigura ca multe imi vor placea :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eh :)) mă bucur mult că-ţi plac melodiile :*:* <3
      şi eu trebuie să-ţi mulţumesc ptr faptul că mă urmăreşti :*:* <3

      Ștergere
  3. 74-75... O ştiam de ceva timp şi chiar îmi place! :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiam piesa asta, dar habar n-aveam cine o canta, cum se numeste. Ma bucur ca am aflat :).

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥