14 iunie 2012

De prin Playlist adunate !

Simt că de o grămadă de timp nu v-am mai arătat vreo melodie care mie îmi palce. Şi cum azi mă simt extrem de somnoroasă şi plictisită vă invit să ascultaţi cu mine următoarea trupă:


The Wanted- Chasing the sun




Sincer, mie îmi place foarte tare melodia şi ador, pur şi simplu, trupa! Băieţii nu sunt superbităţi, dar ştiu să cânte şi sunt carismatici. Melodia am auzit-o prima dată când butonam telecomanda în creierii nopţii şi mi-a plăcut din secunda doi. Este o piesă de vară şi mesajul este super simplu: O să petrecem toată noaptea până soarele va răsări şi-l vom urmări ! Mai pe 'româneşte': Party all day and all night !  Videoclipul oficial  este interesant, dar am ales să-l pun pe cel cu versurile pentru că ador, pur şi simplu, modul de prezentare ! Foarte tare ! Sper să vă placă şi vouă :)





I'm better, so much better now
I see the light, touch the light
We're together now !







Cât despre trupă:

  • este formată din cinci băieţi britanici pur sânge ( accent mortal ♥)
  • a luat fiinţă în 2009, piesa lor de debut a fost  'All time low' (logic ador şi piesa asta )
  • personal îmi place de Jay- cum să nu-i adori buclele alea super dulci ?! 
  • cântă bine, sunt talentaţi şi îi ador !! 
  • mai multe găsiţi şi pe  The Wanted

De la stânga la dreapta avem:
Nathan, Jay, Siva, Tom şi Max  ♥  . 


Vă urez o seară super liniştită. :)

XoXo,
Adry 

8 comentarii:

  1. Nu stiam melodia pana acum :X Imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum spuneam :x băieţii cântă super bine :x mă bucur că te-am corupt :)) :*:*:*

      Ștergere
  2. Plaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaace! :x
    Ai niște gusturi tare bune în materie de muzică! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ahhh!Fosta mea melodie de suflet!Pe asta ai nimerit-o bine!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. ii ador! una din trupele mele preferate <3

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥