8 iunie 2012

De prin Playlist adunate !

Hello, my darlings! Astăzi a fost o zi... greu de explicat ! Dispoziţia mea nu este tocmai una roz/ mov/ lila, aşa că vreau să mai scap din energia mea atât de încărcată printr-o melodie. Astăzi vă prezint :
Bruno Mars- Count on me 








Este o melodie care mie îmi place foarte mult: are un ritm bun şi un mesaj superb ♥ (prieteniaa- câtă ironie :)) !! ) Oh, yeah ! Nenea Bruno chiar şi-a ales foarte bine versurile ce ilustrează esenţa prieteniei adevărate! 














XoXo,
Adry



6 comentarii:

  1. Ce melodie e mai bună după o zi nasoală?! :x

    RăspundețiȘtergere
  2. imi amintesc de melodia asta... mi-o daduse un fost EL, cat o mai cantam :x..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eee ce pot să zic ?! poate era cu subînţeles :)):D :*:*:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥