1 iunie 2012

De prin Playlist adunate - 1 Iunie !

 Iată că a venit şi vara !! Un 1 Iunie fericit tuturor, de la mic la mare- o fărâmă de copil tot există undeva într-un colţişor al sufletului !! ♥
Cu toţii ne-am dorit cândva să avem superputeri, să zburăm pâna la Lună şi înapoi, să salvăm pisici din copaci şi să fim cei mai cei pentru că e cool să fii bun! 
Tuturor ne e dor de acele vremuri când singura noastră grijă era să nu ratăm vreun desen animat şi să fim atenţi când ne chema mama la masă. Atunci cu toţii eram prieteni şi nu ne păsa de telefoane, jucării fancy şi cine ştie câte. Acum ne certam şi în secunda doi eram din nou cei mai buni prieteni din lume. Mi-e dor de acea perioadă dulce a copilăriei! Nu spun că acum nu aş fi copil :)) Oh, nu! Dumnezeu mi-e martor că am un suflet de copil chiar prea bine-dezvoltat- de unde şi plăcerea de a preda copiilor.  Aşa că vă urez un 1 Iunie lipsit de griji şi plin de zâmbete sincere !! 


Azi anunţ şi câştigătoarele Concursului şi premiile bine meritate plus premiul surpriză (o Enciclopedie a Vampirilor- cu tot felul de chestii interesante). Ele sunt:

  • Rose - Casa Nopţii
  • Anna - Fior
  • Roxy - Casa Nopţii şi Academia Vampirilor. 

Am dat Casa Nopţii ambelor fete pentru că amândouă argumentările mi-au plăcut enorm (zilele acestea vă voi arăta şi creaţile lor) şi chiar meritau premiate 

Şi acum melodia pe care am ales-o astăzi îmi inspiră a vară. De ce? Pentru că este o melodie despre iubire şi vara iubirile sunt cel mai important element  


Marea întreagă n-ar putea scufunda 
Toată dragostea asta, ştii bine !

Cât de departe să-mi duc dragostea,
Departe de tine !
Oricât de departe aş fugi pe pământ
M-aş întoarce la tine ! 


Vă urez să aveţi parte de o vară superbă 
plină de amintiri plăcute şi multe, multe zâmbete ! 

XoXo,
Adry 

3 comentarii:

  1. Mulţumesc mult! :X La mulţi ani şi o vară superbă! ღ

    RăspundețiȘtergere
  2. Aww! multumesc enorm de mult scumpa <33 chiar a inceput vara asa frumos :x La multi ani,o vara/vacanta cat mai minunata iti doresc! >:D< sa te bucuri din plin de ea. :*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥