11 iunie 2012

Can you remember ?


Învaţă să-ţi îmbuteliezi amintirile.. învaţă să-ţi asculţi inima.. învaţă să ai speranţa că mâine va fi mai bine...
Adu-ţi aminte dulceaţa buzelor pentru momentele când amăreala lacrimilor îţi invadează sufletul...
Adu-ţi aminte de fierbinţeala îmbrăţişărilor atunci când răceala regretului pune stăpânire pe tine...


Adu-ţi aminte că eşti om şi greşeşti, dar părerile de rău nu schimbă trecutul..
Adu-ţi aminte că fericirea are preţul ei..
Adu-ţi aminte să lupţi pentru cel pe care-l iubeşti. (thanx A.J.)








XoXo,
Adry ♥

12 comentarii:

  1. "Invata sa-ti imbuteliezi amintirile" ... uau imi place cum suna :)
    Ai scris frumos :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Adu-ti aminte ca trebuie sa lupti pentru cel pe care-l iubesti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunata postarea :x Cred ca devin dependent de acest blog :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum spuneam în una din postările mele, te iubește când în loc de ”ești a mea” începe să spună ”sunt al tău”! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww scumpo :*:* micuţul meu filozof :*:*:*

      Ștergere
  5. daa! sa incepem sa gandim pozitiv!
    imi placee :x

    RăspundețiȘtergere
  6. sa nu facem lucrurile atat de negre;) imi place :X:X e exact pe gustu meu;))b-)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥