8 iunie 2012

Agenda de vară vine.. cu o Leapşa !

Am primit o leapşa foarte drăguţă de la Ramona (thanks scumpoo :*:*). Trebuie să vă povestesc programul meu de vara aceasta :)


Vara va începe cu o mică escapadă până acasă la drăguţul de Will. O să-l rog să mi-o împrumute pe Marcie şi să o pună pe Alona să-mi facă nişte mici servicii într-ale spionajului- cu ocazia asta o să mă fac comodă lânga Will şi o să-l vrăjesc admir în toată fiinţa lui dulce de năuc. Dacă mă prinde Alona n-are ce-mi face, dar totuşi îmi voi lua zborul mai repede ca să fiu sigură !!






Dau o fugă până în San Francisco să-l văd pe dulcele şi rusul Alek şi să mai râdem puţin - ah, cu accentul lui rusesc ♥- şi să mă înveţe ceva şmecherii de Mai pentru a mă putea apăra preventiv de răufăcători ! Îl voi pune pe Brian să-mi croşeteze şi mie o căciuliţă cu urechiuşe de pisicuţă pentru la iarnă ♥







Apoi mă voi opri la Evernight ca să vorbesc cu scumpetea de Balthazar ca să-mi povestească de vremurile când era el tânăr şi lumea era atât de frumoasă. Şi mă voi ciufuli aşa puţintel cu Biancă pentru că este atââât de nesănătoasă (zău, cum să-l refuzi pe Balthazar ?! ). Şi poate o să-i  trag o bătaie şi lui Lucas - că doar mă învaţă câte ceva Alek ♥- pentru cât de imposibil e !!



Drăguţul de Kenji mă va aştepta ca să ne plimbăm şi vom râde de scumpii noştri  Adam şi Juliette când vom avea grijă de micuţul James. Ahhh ce mai atmosferă va fi ! ♥ Desigur o să-l sorb din priviri şi pe Adam, dar doar aşa ca să-l întărât pe Kenji ♥ Oh, da! Garantat mă voi folosi şi de puterile lui într-un scop personal- că doar nu dai zilnic peste un băiat nice cu superputeri :)).





 Următoare oprire va fi pe la Zo ca să o bat niţeluş şi pe ea că-i aşa neîncrezătoare şi apoi să o ajut să-i dea o mămică de bătaie lui Neferet. Apoi scumpul de Erik mă va învăţa să recit frumos de tot din Shakespear !! Imediat după voi da o fuguţă să văd dacă Heath e bine (că doar Zo e răvăşită după câte s-au întâmplat şi l-a cam uitat !!).






Next pe lista mea e Sala de jocuri a lui Bo unde o să-l pun pe Patch să mă înveţe să mă joc biliard cum a vrut s-o înveţe pe Nora (care o să fie ocupată cu temele şi cu Vee şi nu o să fie prin preajmă). Apoi ne vom duce la paintball în mirifica lui maşină şi ca să îl curăţ de vopsea îl voi conduce spre mare unde îl voi ajuta să se spele (pătrăţeleee şi spate plin de muşchi ♥) ! :)






Ultima oprire va fi în mama Rusiei la scumpul de Dimitri care mă va învăţa câteva expresii în rusă iar Rose mă va învăţa şmecherii pentru a-l atrage pe Adrian într-o cursă bine ticluită ! O scurtă incursiune în visele lui şi va fi al meu ! ♥ O va uita pe Rose şi eu mă voi uita pe mine când mă voi pierde în ochii lui !! ♥












O grămadă de băieţi de vizitat şi o vară atât de scurtă !! :)) Să sperăm că nu o să rămân în pană de cărţi că altfel o să înnebunesc !! 


Leapşa aceasta merge mai departe laaa :

XoXo,
Adry 

16 comentarii:

  1. Uhh vreau si eu atatea carti de citit =p~ sper sa fac rost :)) multumesc mult pentru leasa :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu le-am citit deja :"> păi să faci rost :)):*:*
      nu ai pentru ceee :*:*:*

      Ștergere
  2. Te aştepată o leapşa pe blogul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte interesanta vara ta:X nu o imparti si cu altcineva;))??

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow ! Wow ! Wow ! Ce vara grozava o sa ai , plina de patratele si ochii frumosi :)) . Haha , faina leapsa :D .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa :))
      Dacă vrei o poţi prelua :*:*:*

      Ștergere
  5. Ce vara plina :D Multumesc pentru leapsa :)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥