21 iunie 2012

# 100

Iată-ne ajunşi şi la postarea cu numărul 100 !! Vă mănânc zilele de 4 luni şi 4 zile şi voi îmi umpleţi sufleţelul de bucurie zilnic !! Vă mulţumesc din toată inima mea că mă susţineţi şi îmi sunteţi aproape zi de zi, chiar înseamnă enorm pentru mine !! :)

De la scumpa de Patricia am primit un premiu care chiar mi-a adus un zâmbet kilometric pe faţă. El arată cam aşa :


Şi vreau să-i mulţumeeeesc din tot sufleţelul meu de copil anormal <3 Înseamnă enorm pentru mine să ştiu că 'munca' depusă pentru blog este însutit răsplătită prin astfel de recompense şi aprecieri <3 Vreau să-l dau mai departe şi următoarelor bloguri, foarte dragi mie <3

Şi acum pentru că este miercuri şi este a 100a postare vreau să fac un 'Show me' de milioane. Poza a fost special aleasă de scumpa şi draga mea parteneră- vă explic eu mai târzior- Anna (thanx my dear :*:*). 

Am învăţaţ să-mi asum un risc pentru fericirea mea !! M-am lovit de propriile greşeli şi am învăţaţ din ele, chiar dacă a fost greu ! Acum pot să privesc în urma mea şi să afirm că 'da! am greşit, dar acum sunt o nouă eu: mai puternică, mai încrezătoare şi cu sufletul mult mai mare!'.  Prinsă între trecut şi viitor, am învăţat să trăiesc prezentul făr trama zilei de mâine .
Am învăţat să găsesc fericirea în lucrurile mărunte şi să o apreciez la adevărata ei valoare. Un zâmbet, o vorbă spusă la momentul potrivit, o privire, un ajutor acordat la nevoie sunt lucrurile ce-mi luminează sufletul şi mă fac să relizez că viaţa nu e doar albă sau neagră ci are şi tonuri de gri !:)
Am învăţat să mă mai opresc din când în când şi să inspir aerul şi să mă bucur de fiecare moment lângă persoanele care chiar contează ! :)

Bineee, poate nu e chiar aşa de milioane cum am vrut.. Veşnic nemulţumita de mine!!
Revenind: spuneam mai devreme despre coleguţa mea scumpă şi dragă Anna. Noi ne-am decis să ne unim forţele şi minţile geniale (şi absolut modeste) şi să concepem o poveste în cadrul unui nou blog-Two Sisters and a Diary. Aşa cum indică şi titlul este vorba de două surori care au crescut în colţuri diferite ale lumii, în medii diferite fără să ştie una de existenţa celeilalte şi jurnalele lor. Eu şi Anna intrăm în pielea personajelor principale şi scriem pe rând câte un capitol, povestea legându-se- Nimic nu este planificat, totul este absolut spontan, nu planuri ticluite înainte ci totul vine pe moment- asta e frumuseţea. Este totodată şi un experiment pentru a vă arată că, deşi scriem diferit, poate ieşi ceva unic şi frumos. Sper că v-am trezit interesul şi vă invit să vă aruncaţi un ochi asupra celor patru capitole scrise până acum (două de fiecare) în speranţa că o să vă placă şi veţi vrea să ştiţi continuarea :)- Two Sisters and a Diary.

Şi cam atât cu această postare absolut gigantică- tipic mie!- cu numărul 100!! Vă mulţumesc din nou că mă urmăriţi zi de zi !! :) 
Vă las cu o melodie de vară, proaspăt scoasă de la naftalină !!


-Together we run the show !!-


Vă urez o zi absolut superbă şi plină de zâmbete !!

XoXo,
Adry 

16 comentarii:

  1. Doamne cât îmi place postarea asta! Și ce ai scris de poză este superb! Și mulțumesc pentru premiu! :*
    La cât mai multe postări! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da' ţie mereu îţi place :)) mersi scumpo :*:*:*

      Ștergere
  2. Succes cu noul proiect si multumesc mult pentru premiu!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Happy 100th post! :D
    Meriti premiul din plinul plinurilor pentru ca esti geniala :). Poza e atat de frumoasa :x :x
    Bafta in continuare si cu blogul si cu jurnalul :* :*
    <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aww mersi mult mult mult de tot :*:*:*:*

      Ștergere
  4. 1. Iti multumesc mult de tot, scumpoo!! >:D<
    2. Draga mea, fiecare postare a ta este de milioane! :))
    3. Ceee dragut! :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww scumpa mea eşti o dulce :*:*:* Mulţumesc din tot sufletul <3<3<3

      Ștergere
  5. La cat mai multe postari ! Este geniala ideea (cea cu noul blog) , o sa va urmaresc cu mare placere .

    RăspundețiȘtergere
  6. Aww ,e atat de dragut! <33 multumesc foarte muuult! :x scri superb si mereu am sa te urmaresc cu cea mai mare placere. >:D< Felicitarii pentru cele 100 de postari si la cat mai multe. :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu ai pentru ce :*:*:*:*
      Mă faci să roşesc :*:*:*<3
      Mulţumesc din tot sufletul :*:*:*<3<3<3

      Ștergere
  7. multumesc, mi-ai infrumusetat ziua, din nou <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu ai pentru ce :*:*:* este plăcerea mea :*:*:* <3<3<3

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥