8 mai 2012

What about trust ?


Astăzi vorbim despre 'Încredere' datorită noii teme de la Gânduri rătăcite (puteţi să vedeţi şi ce au făcut ceilalţi amici ai grupului dând click :*).

Încrederea este sentimentul ce se află la baza oricărei relaţii, fie ea de prietenie sau de dragoste. Fără acest aspect nu poţi clădi nimic, indiferent de situaţie, loc sau timp. Cu cât cunoşti mai bine o persoană cu atât îţi dai seama dacă are sau nu încredere în tine şi, mai ales, dacă alegi să-i acorzi încrederea ta.
În primul rând ,procesul de dobândire a  încrederii este asemănător cu ideea de a merge pe scări într-o clădire cu multe etaje.

O iei de la parter – faci cunoştinţă cu  persoana respectivă.
Ajungi în foaier şi realizezi că liftul e stricat- păi, ce ai vrea?! Încrederea nu se dobândeşte uşor; trebuie să transpiri pentru ea !!
Eh, şi începi să o iei pe scări- socializezi cu persoana în cauză şi începi să o cunoşti.
La un moment dat te opreşti şi îţi aduni forţele- vrei sau nu să capeţi încrederea acestei persoane ? Gândeşte-te de două ori înainte să faci asta !!
Să zicem că alegi să-ţi continui drumul, mai sunt multe scări de urcat şi drumul e anevoios, încep să lipsească unele trepte...- e greu să încerci să obţii încrederea cuiva, nimănui nu-i place să se descopere cu totul în faţa cuiva !!
Ai ajuns aproape de sfârşit, dar tu nu ştii asta. Ai obosit şi începe să-ţi lipsească acea motivaţie..- ai luptat atâta, dar e din ce în ce mai greu să te reîncarci. Începi să te întrebi dacă merită efortul..
Să zicem că alegi să te opreşti. Sari de la etaj şi realizezi cu stupoare cât de sus ai ajuns (asta, şi faptul că nu eşti rudă cu vreun super-erou care zboară ) şi cât de puţin mai aveai până ajungeai în vârf. E prea târziu ca să te răzgândeşti.. Ai distrus deja totul !!
Realizezi că ai greşit enorm şi vrei o nouă şansă, dar Doamne! e greu.. Uşile sunt ferecate, lanţuri grele atârnă de ele şi un lacăt mare tronează peste toate. Strigi şi implori să se deschidă, dar nimeni nu te aude.. Ai pierdut totul, ai distrus orice progres ai făcut din prostie !!

 Pierdut, lângă uşile mari de lemn o rază străbate până la tine. Apoi lanţutile cad, uşile se deschid şi se pare că ţi-a fost acordată o a doua şansă !! O iei la goană spre scări, dar e dificil pentru că lipsesc multe trepte- e mai greu de data asta!! Dar nimic nu te mai opreşte şi după multă muncă şi transpiraţie ajungi într-un final la ultimul etaj.
Acolo te aşteaptă două uşi mari aurite care sunt deschise. Înăuntru se zăreşte cel mai luxos apartament pe care l-ai văzut vreodată în viaţa ta !! Pat cu baldachin din mătase, covor pufos peste parchetul maroniu, pereţii de un crem imaculat, canapele din cele mai elegante.. pe scurt, lux nu glumă !! Ai atins apogeul încrederii, ai câştigat-o după ce ai terfelit-o în noroi.. Măcar cineva ţi-a dat a doua şansă.

Eu ştiu cum este să pierzi încrederea cuiva şi apoi să te dai peste cap să o recâştigi.. Nu e un sentiment plăcut să ştii că ai dezamăgit pe cineva în aşa manieră încât să îşi piardă încrederea în tine !! E crunt rău de tot.. Dar merită să lupţi pentru acea persoană ! Merită să-i vezi zâmbetul de pe buze când îţi şopteşte ‚hai să-ţi spun un secret!’ ! E absolut cel mai frumos lucru pe care l-am trăit vreodată. Ador momentele acestea alături de cea mai bună prietenă a mea, pe care o iubesc din tot sufletul şi este ca şi sora mea  I-am greşit şi m-a iertat- cu greu, că doar am făcut ceea ce am făcut, dar m-a iertat- şi este cea mai specială persoană pentru mine !!


Cam atât cu Încrederea. Alte idei nu am avut :)) Sper că v-a plăcut.


XoXo,
Adry 

9 comentarii:

  1. Intresanta analogia, de-a dreptul curioasa. Si totusi... nu imi place ca ai facut sa para normal ca poti insela incredera cuiva...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi :*

      Era doar un exemplu nu am zis că e normal să înşeli încrederea cuiva- departe de mine gându'

      Ștergere
  2. Sigur ca mi-a placut, foarte mult chiar. :D >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Oamenii isi pierd increderea in mine uneori din cauza ca aud tot felul de minciuni din gura altora :)...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie mi s-a parut foarte original si important! Cred ca ai spus totul despre incredere...si la fel ca Ghost Painter am patit si eu cu o fata, insa bine macar ca si-a dat seama si ca i-a parut rau, dar prea tarziu...
    Ce sa spun, ma bucur mult ca ai prieteni care definesc increderea prin modul ca sunt langa tine! Sper sa nu fii dezamagita!>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi :*
      Offf, tu şi cu fetele sunteţi o combinaţie fatală :))
      Garantat nu o să fiu dezamăgită >:D<

      Ștergere
  5. Foarte adevărat..fără încredere nimeni nu poate face nimic,şi mai mult de atât nici o relaţie nu poate funcţiona!

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥