3 mai 2012

Un prilej de fericire ! ♥

Da, este joi şi a fost o zi oribilăăăă !! Dar uite că minunile există şi Şefu' are grijă să mă mai trezeacă din amorţeala în care mă aruncă (El ştie de ce are un umor aşa negru !!) şi scumpa şi draga de Gio mi-a dat un premiu !! ♥ ♥ ♥ Este de-a dreptul superb !! Pot spune chiar hand-made (e pictat chiar de ea şi este SUPERB !! ) Aşa că îţi spun cu toată dragostea şi recunoştinţa de care sunt în stare : Mersiiiii !! ♥ ♥ Mă simt flatatăă !! ♥ ♥



Îl dau mai departe următorilor :





Şi din nou îmi este demonstrat de cât de puţin are nevoie cineva ca să fie fericit. Un mic zâmbet, o mică atenţie, o îmbrăţişare sinceră, un prieten adevărat lângă el, o privire înţelegătoare şi mii şi mii de vise alimentate de speranţa că 'Mâine e o nouă zi !!'. 
Nu e rău să visezi, e un hobby sănătos atâta timp cât visele nu-ţi acaparează realitatea. Şi dacă se întâmplă ca realitatea să ţi se pară  prea acră şi amară, ei bine, dă frâu liber imaginaţiei şi lasă speranţa să te învăluie în dulcele-i văl. Şi dacă tot e să te pierzi măcar să te simţi bine pe parcurs !! :)) Cum spunea amicu' Robert Pattinson 'Since I'm going to Hell at least I can enjoy the ride !'  


Aşa că eu una o să mă bucur de drum !!:)) De acum amicul meu va fi Imaginaţie şi mă va face să zâmbesc la nevoie, seara mă va ajuta să adorm surâzând simţindu-i braţele în jurul meu, mângâindu-mă când sunt tristă şi reamintindu-mi cum să trag aer curat în piept când mă simt deznădăjduită !! Cel mai bun prieten al meu !! Şi ar trebui să fie şi al vostru, mai ales, dacă simţiţi că viaţa vă vine de hac şi nu mai aveţi puterea să vă ridicaţi de jos !! Capu' sus şi doar Visaţi !! 


O zi bună şi plină de zâmbete în continuareee !! :*:*










XoXo,
Adry  





14 comentarii:

  1. Ooooh, ai scris atat de frumoooos :x trebuia sa dai premiul mai departe... :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că-ţi placee :x
      Upsii :)) Am uitat, dar gata am reparat !! :)) :*:*

      Ștergere
  2. Woooow mulţumesccc :x:x:x:x:x:x chiar că omul are nevoie de puţin ca să fie fericit:D:X:X:X:X deja mă simt muult mai bine >:D<>:D<<3 mulţumesccc mult! Pupici:*:*:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, mă bucur că te-am făcut să te simţi bine!! :*:*

      Ștergere
  3. Ah, felicitări de asemenea!!!!!!:*:*:* (eram super extaziată:D:D:D:D)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i nimic :)) Mă bucur că-ţi place :)):*:*

      Ștergere
  4. Mulţumesc mult! :* :* E superb! :X
    Să ai o seară superbă >:D<

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥