19 mai 2012

Un film absolut superb

Ieri am avut imensa inspiraţie să mă uit la 'The Bucket List'- un film absolut superb despre viaţă, moarte şi plăcerea de a trăi.
Filmul îi are ca protagonişti pe Carter Chambers (Morgan Freeman) şi Edward Cole (Jack Nicholson), doi bărbaţi complet diferiţi care suferă de cancer. Cei doi ajung să se cunoscă într-o cameră de spital (oh,da! spitalul era al lui Edward !), iniţial fiecare încercă să-şi vadă de treaba lui, dar uşor-uşor se împrietenesc. Atunci când afla că mai au de trăit 6 luni se hotărăsc să-şi pună în aplicare 'the bucket list' (lista dorinţelor înainte de moarte). Dorinţele erau dintre cele mai diverse: să ajute un străin doar de dragul de a face bine, să asiste la ceva maiestuos, să sărute cea mai frumoasă fată din lume, să râdă până le dau lacrimile, să facă sărituri cu paraşuta, să conducă unui Mustang Shelby, să-şi facă un tatuaj şi lista continuă.
Împreună vor încerca vor reuşi să ducă la capăt bifarea dorinţelor de pe listă. 
Mai multe prefer să nu vă spun, dar să ştiţi că este un film cu adevărat superb care te pune pe gânduri. Nu mi-e ruşine să recunosc că am plâns la faza ... neah, descoperiţi singuri ! Poate o să plângeţi şi voi! 
Vă las trailer-ul şi câteva citate care mi-e mi-au plăcut !!




Doctor: Să-ţi spun direct, nu ? Saşe luni..Un an dacă avem noroc.
Edward: Doctore! Nu văd de tine. 
Doctor: Scuze. Edward, dacă ai întrebări, zi sau noapte, ştii unde mă găseşti.
Edward: O întrebare. 
Doctor: Deigur.
Edward: Carter, voiai să-l întrebi ceva pe  doctorul Hollins ?
Doctor: Nu sunt familiarizat cu starea domnului Chambers...
Edward: Familiarizează-te !


A fost realizat odată un studiu. O mie de oameni au fost întrebaţi dacă doresc să-şi afle data exactă a morţii. 96% dintre ei au spus nu. Eu am înclinat mereu către cele patru procente. Am crezut că mă voi simţi eliberat ştiind cât timp mi-a mai rămas la dispoziţie... S-a dovedit că nu-i aşa.



Carter: Vechii egipteni avea o  credinţă foarte frumoasă legată de moarte.. Când sufletele lor ajungeau la intrarea în rai, zeii le puneau două înterbări. În funcţie de răspunsul lor, zeii hotărau dacă îi lăsau să intre.  
Edward: Ok, te ascult. Care erau ?
Carter: Ai găsit fericirea în viaţă ?  A adus viaţa ta fericire altora ?


Edward: Planurile de înmormântare tind să mă zăpăcească... 
În speţă, înmormântat sau incinerat ?
Să luăm înmormântarea. Ştiu că nu contează, dar eu sufăr de claustrofobie.Dacă mă trezesc îngropat şi nu mă aude nimeni ? Se mai fabrică oare sicriele cu clopot ?
Carter: Nu cred că se mai fabrică.
Edward: Atunci, incinerat.. Ce faci cu cenuşa?
O îngropi, o împrăştii, o pui pe un raft? O trimiţi să plutească pe Gange, într-o coroniţă de flori ?
Şi dacă simt flăcările ?
Carter: Eu sigur vreau să fiu incinerat.
Edward: Poate ar trebui să ne congelăm, ca Walt Disney.
Carter: Nu, incinerat.



Cu speranţa că am reuşit să vă conving să vedeţi filmul, 
vă doresc 'Vizionare plăcută' !! 



ps: Nu uitaţi de  concurs  ♥ !!

XoXo,
Adry ♥


3 comentarii:

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥