11 mai 2012

Strike #13

Ador copertaaa     
Am profitat de timpul liber de care am avut parte ca să devorez 'Uneori, sub clar de lună' de Heather Davis- cartea a doua din seria 'Nu plânge sub clar de lună'.


Câteva idei: După o vară petrecută la Ferma Red Canyon cu Austin, Shelby este înscrisă la un internat din Elveţia- Academia de Fete Steinfelder. De când a ajuns la Steinfelder Austin nu a mai dat niciun semn de viaţă şi, colac peste pupăză, vede o poză cu el şi vedeta pop a Europei într-un tabloid; semnul lăsat de el  începe să o mănânce în perioadele cu lună plină; ceva se petrece cu ea şi cineva o urmăreşte. Veştile rele nu se ţin departe de ea nici măcar acum !! Viaţa lui Shelby va lua ceva  întorsături drastice în viitorul apropiat.


Lumina lunii e periculoasă...


Citate: Fără alte introduceri iată citatele:
  • Am stins lumina, iar razele lunii au invadat din nou camera. Exact când am închis ochii, jur că am auzit un urlet de lup undeva în noapte. Însă desigur că asta era ceea ce-mi doream eu să aud. Dacă ştiu ceva despre lună şi noapte, este că nu poţi avea încredere în ele, pentru că-ţi joacă feste.
  • M-a sărutat din nou şi am simţit cum căldura mi se răspândeşte în tot corpul. Buzele îi erau atât de moi, iar braţele lui care mă cuprindeau cu totul erau atât de puternice! Nu voiam să mai plece vreodată de lângă mine.
  • -Ah, am clipit la el în întuneric. Păi, asta chiar e nasol.   -Da. Nu pot lăsa să se întâmple aşa ceva. Nu pot risca să te pierd.
  • Poate că lumina lunii are darul de a scoate la iveală lucruri care e mai bine să rămână ascunse, însă unele dintre acestea chiar merită să fie scoase la iveală. Şi poate că, dacă ascunzi  cine eşti sau ceea ce simţi, nu trăieşti cu adevărat. Brusc mi-am dat seama că (...) nu mai era aşa o nenorocire. Nu, dacă îmi oferea libertatea despre care îmi vorbise Fuzz.


Părerea mea: Fără doar şi poate mi-a plăcut!! Logic, a fost prea scurtă (157 de pagini !! serios ?!). Dar mi-a plăcut la nebunie !! Chimia dintre Austin şi Shleby, acţiunea care s-a derulat într-un ritm alert, noi informaţii preţioase şi scene care te ţin cu sufletul la gură. Hai fie, am dat drumu şi la ceva lacrimi. Dar, sincer, să vă vad pe voi că staţi ca stanele de piatră când Austin ... Hehe, nu vă zic !! Per total am adorat continuarea seriei. Acum mă rog să mai scoată şi următoarea carte ♥



Informaţii generale: Volumul de faţă a apărut în luna mai a anului curent la editura Leda. Este a doua carte a seriei 'Nu plânge sub clar de lună' de Heather Davis. Titlul original este 'Sometimes by moonlight: A novella'.


Nota: Deşi a fost extrem de scurtă, categoric, 5★ din 5.




Pur şi simplu mi se pare genială melodia, atât de perfectă pentru Austin şi Shelby I know, I know when I compliment her she won't belive me !   


PS: #13 nu e cu ghinion !! Este un număr ce vine cu o spectaculoasă poveste de iubire !! 



XoXo,
Adry 


8 comentarii:

  1. Pe mine m-ai convins s-o cumpăr! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww măi :x Mă bucur că te-am convins pentru că merită !! :*:*

      Ștergere
  2. A apărut şi partea a doua?Suupeerrr,acum itnru pe site să dau comanda!:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap a apărut :x:)) Spor la cumpărat şi citit :*:*

      Ștergere
  3. Deeci, care dintre cele două volume îţi place mai mult? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E greu de spus pentru că s-a format o poveste deja în capul meu. Chiar e o întrebare capcană :))
      Îmi plac amândouă. Chiar nu am cum să mă decid !! :):x

      Ștergere
  4. Oh, de cand n-am mai terinat si eu o carte intreaga :(( dar am tot timpuuuuul \m/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai că mai e puţin şi vine vacanţa şi o să ai la tiiiimp :)):x

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥