10 mai 2012

Strike #12

Din lipsă de idei, din cauza unor evenimente mai hmm din cauza lipsei de imaginaţie subită, m-am gândit să vă prezint recenzia la 'Nu plânge sub clar de lună' de Heather Davis pentru că, ei, bine, nu puteam să vă prezint volumul 2 fără să ştiţi părerea mea despre volumul 1.



Cum să nu adori aşa copertă ?!
♥ ♥

Câteva idei: Ce-i aşa rău să salvezi băieţii aflaţi la ananghie ? Hmm, e destul de rău atunci când ai o mamă vitregă care ar face orice să te trimită cât mai departe posibil de casă. Shelby Locke este o adolescentă obişnuită ce locuieşte în Beverly Hills şi şi-a format un obicei din a salva băieţii neajutoraţi.  Dar acest lucru o trimite în tabăra Semilunii unde va descoperi magia lunii- foarte ironic, de altfel - în cel mai neaşteptat mod. Cine a spus că o vară într-o tabără de reeducare pacifistă se va dovedi atât de agitată ?!




Citate: Este o carte foarte drăguţa şi amuzantă cu ceva scene romance foarte dulci. 
  • Mi-a strâns din nou mâna, dar, de data asta, în loc să simt fluturaşi în stomac, o căldură mi-a invadat întreg corpul.
  • Se uita fix la mine, fără să mişte. Nu reuşeam să citesc emoţie pe chipul lui- dar părea complet şocat, înspăimântat. O, Doamne ! Eram de-a dreptul tâmpită, fără dubiu! Era cel mai inacceptabil mod în care puteam să-mi iau adio!
  • Genul de sărut care te face să crezi că frecatul vaselor arse după cină, seara, aproape că este o muncă plăcută...

Părerea mea: Este o carte pe care am recitit-o cu cea mai mare plăcere. Şi asta spune multe !! Are tot ce vrei: romance, comedie, acţiune şi acel ceva care te face să nu-i dai drumul până nu termini tot. 

Informaţii generale: Volumul de faţă a apărut în 2010 la editura Leda. Titlul original este 'Never cry werewolf'. Autoarea, Heather Davis, afirmă că 'Nu plânge sub clar de lună este un omagiu adus atât evenimentelor emoţionante din viaţa mea, cât şi tuturor momentelor de amuzament în care fredonam cântece stupide despre şuncă friptă pe grătar (brrr...!) şi despre savuroasele marshmallows caramelizate pe care le mâncam în jurul focului de tabără (iami-iami!).'  După cum ştiţi a apărut şi o continuare 'Uneori sub clar de lună'. Este mai mult o nuvelă, după cum ne spune şi titlul 'Sometimes by moonlight: A novella'.

Nota: Categoric 5 ★ din 5.



Şi cam atât.. Melodia asta vreau să-mi iasă din cap..


XoXo,
Adry ♥

9 comentarii:

  1. Am citit cartea,e genială!Cât despre recenzie e superbă,felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie mi-a plăcut la nebunie !! :*

      Mersiii :*:*

      Ștergere
  2. Mi-a plăcut mult subiectul, păcat că e așa subțire cartea..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar dacă e subţire este absolut genială !! :x

      Ștergere
  3. Şi eu am citit cartea şi mi+a plăcut foarte mult. Abia aştept să citesc volumul 2.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit-o in iarna si nu m-am putut opri pana nu am terminat-o!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cartea este chiar superba!Nu am lasat-o din mana pana nu am citit-o toata!:D

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥