6 mai 2012

Strike #11

Şcoala asta ce face din timpul meu.. Spre ruşinea mea nu am mai citit o carte de ceva vreme, dar aseară m-a lovit o poftă nebună şi iată că am terminat 'Confesiunile unei iubăreţe' de Michelle Cunnah (care mi-a fost recomandată de dulcea mea Anna - mersi scumpoo :*:*).


Volumul de faţă este doar unul din seria 'Cocktail' de la editura Humanitas fiction. Este o carte uşoară, amuzantă şi cu o morală, zic eu, potrivită pentru oricine.
Câteva idei: Rosie Mayford este o fată calculată, foarte organizată, maniacă în ceea ce priveşte curăţenia şi nesigură în privinţa sentimentelor ei. Atunci când Jonathan apasă un buton greşit problema se declanşează şi foarte multe beculeţe se aprind pentru Rosie. Colac peste pupăză mai apare şi o superbitate de doctor despre care nu ştie absolut nimic, dar care o salvează bucuros pentru că e hobby-ul lui să salveze domnişoare aflate la anaghie. Ce va face Rosie acum ? Nici ea nu ştie, dar o să afle curând!


'Cărţile lui Michelle Cunnah sunt absolut fermecătoare, 
ca să nu mai spun că au un umor nebun!' 
- Meg Cabot, autoarea seriei Regina gafelor-

Citate: Cartea este plină de scene amuzante şi din cele mai dulci. Iată câteva pasaje care mi-e mi-au plăcut 
  • Confesiunea lui Rosie: Uneori, aş vrea să fiu o broască-ţestoasă. Printre multe alte calităţi minunate, ţestoasele pot respira cu fundul, ceea ce ar fi o abilitate destul de nimerită şi sigură, mai ales în caz de pericol de moarte prin asfixiere... Partea proastă ar fi că aş fi vânată sau ucisă accidental până la dispariţia speciei, ceea ce nu ar fi deloc grozav. Dar cel puţin n-ar trebui sp stau până la sfârşitul cinei cu blestematul de şef al lui Jonathan...
  • -E în regulă, îi spun. Aminteşte-mi doar cum arată.  -Nu fi toantă, dragă, e bunica ta- ai văzut-o toată viaţa ta de mai multe ori pe săptămână.  -Mă refeream la Gertrude, mamă.
  • -Paul, te rog să nu mai faci poze cu mireasa, tatăl miresei şi domnişoarele de onoare dând pe gât coniace, ordonă Carmen. Astea nu-s poze de pus în albumele de nuntă.   -Vreau nişte instantanee rupte din realitate, protestează el, iar Carmen îl priveşte scurt. Uite, nu-mi spune cum să-mi fac treaba, iar eu n-o să-ţi spun  cum s-o faci pe-a ta, spune el drăgăstos, dar scrâşneşte din dinţi. Eu cred că-i un moment duios, cu voi toţi adunându-vă curajul să mergeţi spre altar cu ______. E dulce.   (mwahaha, nu vă spun nimiiic)
  • -Tu eşti.   - Cred că putem spune cu ceritudine că sunt, într-adevăr, eu.




Părerea mea: Este o carte foarte drăguţă, uşoară, amuzantă şi potrivită pentru o după-amiază liniştită la umbra unui copac- de preferat la voi în curte pentru că dacă vă apucă o criză de râs nu cred că aţi vrea să fiţi în public. Povestea lui Rosie este una obişnuită, dar umorul autoarei o face foarte specială şi dulce. 



'O s-o adoraţi pe Rosie. E frumoasă, deşteaptă şi haioasă, 
iar când inima intră-n ecuaţie, e de neoprit.'
-Romantic Times Book Review-


Informaţii generale: Cartea a apărut la editura Humanitas fiction în anul 2009. Scriitoarea recompensată cu Romantic Times Book Club's Award, Michelle Cunnah face valuri cu romanele sale scrise într-un stil alert şi foarte amuzant. Titlul original este 'Confessions of a Serial Dater' (2005).

Nota: A fost o carte uşoară şi mi-a făcut plăcere să o citesc. Nu este o carte excepţională, dar a fost o pauză binevenită de la cărţile fantasy. Îi acord 4 ★ din 5.


M-am gândit la această melodie când citeam despre situaţia lui Rosie. Dacă o să citiţi o să mă înţelegeţi. În speranţa că v-am terzit interesul vă urez 'Lectură plăcută' ! 


XoXo,
Adry 

17 comentarii:

  1. Awww :x ce văd!!! Mă bucur că ți-a plăcut my dear Adry! :*
    Abia aștept să văd ce zici de ”Fratele Grimm”. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu mă bucur că mi-a plăcut şi mă bucur că te-am ascultat :x :*:*
      Abia aştept şi eu să deschid cartea :)) :*:*

      Ștergere
  2. Pare extrem de interesantă,după ce termin actuala carte s-ar putea s-o încerc!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că te-am convins !! :x Spor la citit !!:*:*

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Ai putea să încerci că nu e atââât de siropoasă :)) Cre' că ţi-ar plăcea !! :*:*

      Ștergere
  4. Frumoasa melodia, dar imi pare rau ca iubiri de genul mai exista doar in carti...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că-ţi place. :*
      Da, este cu adevărat o poveste frumoasă de dragoste, dar totodată mi se pare o poveste foarte veridică şi extrem de palpabilă. Cred că undeva în lumea asta există şi loc pentru puţină iubire sinceră. Trebuie doar să speri şi să-ţi dai silinţa :)

      Ștergere
    2. Asa spune toata lumea... dar rezultate nu prea... adica nu stiu, mie mi se pare ca toate relatiile despre care aflu nu au legatura cu iubirea... cat despre mine, sunt singur de cand ma stiu, cu mici exceptii.

      Ștergere
    3. O, haide ! Nu fii aşa negativist !!
      Dragostea este peste tot, adică ştiu că în ziua de azi lumea e materialistă, dar tot mai există dragoste pe undeva !
      Îmi pare rău că eşti singur, poate o să întâlneşti pe cineva special care te va face să te simţi feericit cândva, trebuie doar să vrei şi să crezi că se poate.

      Eu trăiesc cu ideea că 'ce-i al meu e pus de-o parte ' !! :)

      Ștergere
    4. Nu sunt negativist, sunt doar prea ancorat in realitate.

      Ștergere
    5. Ok, dar sper că e o realitate în culori nu doar în nunaţe de alb şi negru :)

      Ștergere
    6. Realitea pe care o vad toti, cred eu... acum depinde si cine priveste, probabil.

      Ștergere
    7. Exact! Fiecare priveşte aşa cum vrea el realitatea ! Deci, probabil că nu-i dracu' aşa de negru precum îl crezi tu- ca să parafrazez o veche vorbă :)

      Ștergere
    8. Eu asa sper, sa nu fie :)

      Ștergere
    9. Şi ţie ţi-ar prinde o cura de detoxifiere a la Adry ca să te mai destinzi şi să vezi că lumea nu-i chiar aşa de rea :)) Te asigur eu că nu-i aşa de negru :)

      Că tot veni vorba, dacă vrei ia idu' meu şi mai vorbim :)
      theo_197@yahoo.com

      Ștergere
    10. Nu stiam ca te ocupi si cu asa ceva. Ma bucur ca ti-am starnit interesul :)

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥