15 mai 2012

Şi azi zâmbesc!

De prin Playlist am adunat o melodie care am ajuns să o ascult non- stop. 


David Guetta- Titanium







Soarele-mi mângâie obrajii uzi de atâtea lacrimi. 
Gata! Nu mai vreau să ştiu ! 
Îmbrăţişez nepăsarea şi mă simt atât de bine. De azi am să-ţi zâmbesc în faţă ca să ştii că nu-mi mai pasă ! Atâta bunătate doar de amorul artei.. Gata, ţi-a ajuns ! De azi nu îmi mai pasă ! Răutăţile nu mă mai ating !! 
Şi de azi zâmbesc !

Este o melodie cu un mesaj puternic. Îmi place extrem de mult ! 





I'm bulletproof, nothing to losefire away, fire awayricochet, you take your aimfire away, fire awayyou shoot me down, but I won't fall
I am titanium









XoXo,
Adry ♥

10 comentarii:

  1. Vrei sa te razbuni pe cineva? Sau doar un scut care sa te apere de lume?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să spun răzbunare- sună malefic
      Să spun scut- par vulnerabilă aşa că aleg calea de mijloc. Auto apărare :))

      Ștergere
  2. You shoot me down, but I won't fall. I'm a titanium! \:D/

    P.S.: Zambeste pentru ca mai trist decat un zambet fals e sa nu stii sa zambesti. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Intrebarea este....tu cand nu zambesti?:*
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, am şi perioade din alea în care nu zâmbesc :)

      Dar tu eşti mereu un dulce şi mă faci să zâmbesc. :*:*

      Thanx ♥

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥