16 mai 2012

Show me !

Hey my darlings ! Azi a fost a zi aiurea şi nu pentru că a plouat ci pentru că am dat teză la română -.- Daar drăguţa mea mamă m-a scos la shopping şi ce trebuia să fie o căutare de blugi s-a transformat într-o achiziţie de alte patru piese vestimentare şi o pereche de teneşi absolut geniali >.< (irelevant ştiu ~.~)


Şiiii e Miercuri, asta înseamnă 'Show me !'. Imaginea de azi o am de la Ella (thanx scumpa :*)





Scrisoare pentru tine
Să ne plimbăm pe aleile din parc, toamna,  simţind parfumul florilor e tot ce pot spera.. 
Să păşim uşor pe frunzele împrăştiate în calea noastră, să mă porţi peste vreo baltă ca să nu mă ud sau, pur şi simplu, să mă strângi în braţe, la umbra unui copac şi să mă săruţi pasional, doar pentru că aşa îţi vine înseamnă paradisul pentru mine..
Tu şi cu mine sub o umbrelă admirând stropii de ploaie iar tu să-mi şopteşti cuvinte pline de dragoste la ureche, un vis atât de dulce..
Păşind împreună pe drumul vieţii, tu şi cu mine, amândoi pentru totdeauna este singura mea dorinţă.
Doar tu poţi face ca toate acestea să devină realitate. 

Mereu a ta.

Şii cam atât. Mda destul de sec, ştiu :) Mai multă inspiraţie pe viitor. Vă las cu o melodie care pe mine mă înveseleşte .♥






XoXo,
Adry 

11 comentarii:

  1. Modesto, ai scris ceva superb. De vis! Foarte frumos, felicitari!
    P.S.: gata cu papucii? avem tenesi acum...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Waaai merci Sherlock :*:*

      ps: cam aşa ceva :)) am ţintă mai bună cu teneşii ♥

      Ștergere
    2. Dar nu mai ai saci :|

      Ștergere
    3. Ei lasă că pentru tine fac rost imediat :)) :*:*

      ps: tre' să-ţi zic ceva :)) am un mesaj să-ţi transmit să-l transmiţi mai departe ;;):))

      Ștergere
    4. Mda... am devenit si mesager... ok...

      Ștergere
  2. Ma omori cu tenisii aia! :)) Glumesc:*. Chiar sunt geniali8->.
    Ai scris cu adevarat superb scumpa>:D<.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Toamna? :)) dar a venit varaaa! >:D< >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Muuuah :*:*:* Nu am cuvinte sa spun cat de frumos e..

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥