2 mai 2012

Show me !

Iată că a venit şi 2 mai, am intrat în ultima lună de primăvară şi pentru mine se anunţă o lună interesantă- şi nuuu, nu mă refer la teze x_x. 
Şi pentru că este Miercuri astăzi e rândul noii rubrici să-şi facă apariţia: 'Show me!'. Poza de astăzi este primită de la scumpa de Ella (Mersii :*:*) şi este chiar o imagine cu foarte multe interpretări posibile. Iată imaginea şi viziunea mea :



M-am trezit captivă în acest vis mărginit.. Nu-mi permit să visez în afara limitelor căci peretele rece mă împiedică să văd mai departe de el şi mi-e frică să nu mă amăgesc. 
Am să stau aşa, să mă observi în orice minut al vieţii mele şi să te observ la rândul meu sperând să zăresc o frântură din adevărul ce mi-l ascunzi. 
O să-ţi ofer un adevărat spectacol, să o descoperi pe adevărata 'eu', cea care nu iese niciodată la lumină, mereu ascunsă în cele mai întunecate cotloane ale sufletului meu. Frica se va risipi atunci când îţi voi zâmbi şi voi striga 'Asta sunt EU !'. Vei clipi blajin şi-mi vei spune 'Da, chiar tu!'. Atunci voi şti că m-ai zărit cu adevărat şi îţi place ceea ce ai văzut.  
Din acel moment voi fi liberă şi sticla rece se va sparge lăsând loc soarelui să mă mângâie, vântului să se joace în jurul meu, apei să susure veselă când îmi voi privi reflexia în ea iar iarba va fremăta la atingerea mea. Iar tu... Tu vei fi cel în braţele căruia mă voi adăposti pe veci ştiind că m-ai zărit cu adevărat şi nu m-ai abandonat. Tocmai tu, cel care m-a întemniţat în acest vis, în această fantezie ce nu va fi niciodată împlinită vei fi sanctuarul meu pentru restul zilelor..
Dar până atunci când voi avea curajul necesar să mă dezvălui ţie voi rămâne captivă în această închisoare rece numită 'dorinţă'.

Eh, sper că v-a plăcut !! Aştept părerile voastre !!

O melodie pe final. Şi o urare sinceră: O seară plăcută şi plină de zâmbete !! :*:*




XoXo,
Adry ♥ 

16 comentarii:

  1. Chiar mă gândeam cât mai aștept să postezi! :))
    Îmi place muuult! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Anna, te informez ca nu stiu ce are blogul tau, dar nu iti mai pot da comentarii :( Si tu ai un premiu pe blogul meu :*

      Ștergere
  2. Foarte reusit! :X
    Ai un premiu de la mine, vezi pe blog :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit si celelalte articole pe care le-ai scris cum am promis, dar tot nu am timp sa iti vorbesc despre fiecare in parte! Iti mai repet, imi place maxim cum scrii pentru ca vreau si eu sa fiu asa, insa nu pot...
    In fiecare postare exista un zambet si ceva care te atrage sa ii zambesti! :)
    Felicitari!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii :*:* Eşti un dulce - ca de obicei mă faci să zâmbesc !! O să poţi, atunci când o să mă asculţi şi pe minee !!:))

      Din nou mersiii :*:* Mă bucur că ţi-au plăcut şi te-am făcut să zâmbeşti !! :x

      Ștergere
  4. Ahh..cat imi place ! Si imi cer scuze ca am citit atat de tarziua insa nu prea mai am timp.. :) Love you <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai liniştită scumpa mea !! Mă bucur că-ţi place!! :*:*

      Ștergere
  5. Sublima interpretare, cred ca nu se putea inventa una mai buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am spus doar ce cred :)

      Ștergere
    2. Chiar apreciez enorm !! :)

      Un weekend plăcut în continuare !! :)

      Ștergere
    3. Multumesc la fel, promit sa revin :)

      Ștergere
    4. Te aştept cu cea mai mare plăcere !! :)

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥