29 mai 2012

Only us!

Yeah, azi a fost o zi interesantă şi da, simţiţi bine- îmi dau ochii peste cap :)). Eh, trecând peste acum aş vrea foarte tare să vă mai cicălesc puţintel *puppy face*. În fix trei zile se termină  concursul (click pe el în caz că aţi uitat) şi aş vrea cei care aţi spus că vreţi să-mi trimiteţi argumentările ;;)

Şii ca să continuăm în tonul postării de ieri, unde a fost vorba despre voi aş vrea să vă onorez cu un premiu. Da, chiar voi cititorii mei fideli, scumpi şi dragi. Vă mulţumesc din tot sufleţelul meu că mă urmăriţi, lăsaţi comentarii şi îmi aduceţi un zâmbet pe buze în fiecare zi. Se pare că indiferent ce debitez vouă vă place şi sunteţi un real suport pentru mine şi aş putea spune că sunteţi inima ce menţine 'Noi 2 şi un blog' în viaţă !! Vă mulţumesc cât de sincer pot eu, zău, nu am să vă pot răsplăti niciodată. 

Premiul este făcut de mine, mai luna trecută când aveam de gând să vă răsplătesc :) Îl acord în special următorilor, dar, în fond, este al vostru, al tuturor celor ce mă citesc :)


Încă o dată vă mulţumesc din tot sufletul şi vă urez un sfârşit de mai absolut superb <3
Vă las cu o melodie de suflet ce şi-a făcut simţită prezenţa când mă gândeam la un premiu pentru voi. <3

You're on my heart just like a tattoo <3


XoXo,
Adry ♥

17 comentarii:

  1. Awwww. Multumesc muuult de tot ! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc muult >:D< Esti o scumpa.

    RăspundețiȘtergere
  3. O sa facem rost de-o racheta, probabil asta te-ar ajuta mai mult sa ajungi la stele decat niste biete comentarii. :))
    Multumim frumos pentru premiu, draga noastra!>:D<

    Criss

    RăspundețiȘtergere
  4. Raspuns a la Criss :)) offf d-aia te iubesc :))>:D< :*:*:*

    ps: astept racheta >:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooooh :-s multumesc muuult >:D< >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu ai pentru ce scumpo >:D<>:D<:*:*

      Ștergere
  6. Iii Adry esti o scumpa si jumatate :x de fiecare data cand intru la tine pe blog ma binedispun ,tu ne bine dispui pe noi <333 aww si e atat de dragut ,multumesc foarte mult mereu te voi urmari cu mare drag! :x :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult scumpo <3 ma faci sa zambesc <3
      Multumesc mult de tot <3

      Ștergere
  7. Multumesc mult de tot, Adry:o3! Ma bucur enorm ca am reusit sa ma incadrez printre acele persoane! Sper ca asa sa fie mereu...
    Un mai superb si tie!>:D< :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 1. te bat -> iar imi multumesti :))
      2. cu foarte mare placere >:D< si logic, mereu vei avea un locsor in inima mea :-w <3 :*:*:*

      Ștergere
  8. Mulţumesc mult,mult de tot,eşti o duulcee!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥