28 mai 2012

Oficial e de bine !

Eh, nu doar Smiley se poate lăuda că oficial îi merge bine !! Da, ei bine, e de bine ! Oficial programul meu s-a mai eliberat, adio tezeeee !! Eh, e liber şi la ascultat, dar totuşi asta înseamnă că e liber la citiiiiit !! În curând o să aveţi recenzia la 'Spulberă-mă' şi, cu puşin noroc, şi la 'Înfruntarea' (vol 4 din Casa Nopţii).


Astăzi vreau ca postarea să fie despre voi- cititorii mei scumpi şi dragi care mă urmăresc zi de zi când bălmăjesc câte ceva pe aici (Again, Vă mulţumesc din tot sufletul meu !! ♥) ♥. Aşa că vreau să ştiu :
  • Voi ce aţi mai făcut ? 
  • Ce vi s-a mai întâmplat ? 
  • Vi s-a mai eliberat programul/ agenda ? 
  • Ce aţi mai citit/ vreţi să citiţi/ citiţi ?




Vă las cu prima mea iubire din copilărie
Simplu- Oficial îmi merge bine !


XoXo,
Adry ♥

8 comentarii:

  1. La râând :)
    Voi ce aţi mai făcut ?/Ce vi s-a mai întâmplat ?
    Am reuşit performanţa de e greşi jumătate din teza la mate. Enistein here! :))
    Vi s-a mai eliberat programul/ agenda ?
    Aştept până la vară, pentru că am ghinionul să am nişte profi care nu se satură niciodată de torturat elevii.
    Ce aţi mai citit/ vreţi să citiţi/ citiţi ?
    Acum citesc "Pânză de păianjen". Pentru o carte clasică e superbă, dar recunosc că nu mă prea omor cu cititul. Abia aştept ziua de mâine, când apare cu BG "Fantomele ne ştiu toate secretele" :X

    Pupici >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paaai :))
      1. bun şi jumătate decât nimic <3
      2. şi eu vreau vară şi timp liber dus la extreme :))<3
      3. am auzit si eu de 'Panza de paianjen' de Celia Serghi, te astept cu recenzia <3

      ps: toti profii isi toruteaza elevii in ultima perioada :))

      xoxox

      Ștergere
  2. Timp liber. Nu prea mult, ca sa nu mai spun ca simt nevoia sa doooorm toata ziua :x
    Dar m-am apucat de citit Harry Potter si piatra filozofala... De cand voiam sa citesc seria asta! :x Nu o voi citi pe toata, of course... mai sunt carti care ma asteapta. In curand o voi termina si abea astept sa incep primul volum din Casa Noptii. Ah, si mai am de citit Imaginea din oglinda, de Sandra Brown.
    Ca sa nu mai spun ca tre' sa-mi vina un coleeeet... primele 2 carti din seria VAMPIRATIII....
    Stau la panda de vreun an! :))))

    Carti carti carti carti carti carti caaaaaarti :X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eheee ce de carti p capu tau :> Spor la citit :*:*:*

      Ștergere
  3. Mă bucur că îţi merge bine!

    P.S:Îmi place noul aspect!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oficial imi merge bineeeeee!! \m/ :))
    Ei, ce sa mai fac? Doar te tin la curent:*. Acum se presupune ca ar trebui sa invat pentru examene, numai ca... ma cunosti doar;;).
    Momentan citesc "Daca as ramane", apoi mai am "Frumoasele straine", "Iubitul virtual" + ca mai trebuie sa-mi ajunga niste carti... teribil! :))
    O zi colorata scumpa mea!:*

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sunt foarte bine si astept sa treaca bacul sa fiu si eu cu adevarat libera :-s bine ca eu dau numai la matematica spre norocul meu x_X a naibi matematica. :-s :))
    Am terminat astazi ,defapt cam astazi am citit-o pe toata:)) Micutele mincinoase si secretele lor ,Partea a 2-a "Secretul lui Emily " <3 a si a-si vrea sa ii multumesc mult lui Rose ca a mentionat de " Fantomele ne ştiu toate secretele" ca a aprut la BG :)) ca mi-a luat-o si eu :xx sper sa fac rost si de alte cartii curand =p~ :))
    O zi/seara superba iti doresc in continuare Adry! >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bafta multa la bac <3 si spor la citit :*:*:*
      Mersi la fel >:D<

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥