30 mai 2012

Leapşa Muzicală #3


Cum Eurovision tocmai ce s-a terminat m-am gândit că a trecut destul de la Leapşa Muzicală şi poate vă era dor. 
Şi mi-a venit o idee genială *modestă rău, ştiu* :  Personaje marca Disney sau clasice cântând melodii de la Eurovision (nu neapărat din ediţia aceasta). Eu voi numi personajul iar voi îi atribuiţi o melodie. 



1. Scufiţa Roşie
     


2. Cenuşăreasa




3. Lupul cel rău 




4. Albă-ca-Zăpada 




5. Aladin 




6.  Simba (Lion King)




7. Timon şi Pumba (Lion King)




8. T- Rex (Toy Story)




9. Belle (Beauty and the Beast)




10. Ariel (The Little Mermaid)






Simţiţi-vă liberi să mai adăugaţi şi voi personaje când preluaţi Leapşa dacă simţiţi nevoia :)). Puteţi, de asemenea, să renunţaţi la tema Eurovision, dacă vreţi :)
Leapşa merge mai departe la următorii, dar  şi cui îi pofteşte inima după  ea:





XoXo,
Adry 

5 comentarii:

  1. Pe asta n-o s-o fac:D. Nu te supara, dar nu-mi place tema si chiar nu am idei(plus ca alegerile sunt limitate).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh, cat de genial! :>
    Dar de ce nu monstrii in loc de personaje din basme?! :)))
    Am s-o fac cat de curand :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum de îţi vin atâtea idei bune? :) Mersi mult pentru leapşă, am să postez în câteva minute, cred.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww mersi :*
      Sincer nici eu nu ştiu de unde apar :)) Mă bucur că-ţi place :x

      Ștergere
  4. Uhh,nu ştiu melodii să spun:))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥