4 mai 2012

Înconjurată de prieteni !!

În primul rând trebuie să-i mulţumesc lui Viorel pentru şansa de a-i răspunde la întrebările din interviul exclusiv despre mine (de parcă aş fi mare scriitoare, dar a fost dulce rău). Mi-a făcut mare plăcere să răspund la întrebările respective şi vă invit să vă aruncaţi un ochi dacă vreţi să mă cunoaşteţi mai bine !! :*:*
În al doilea rând îi mulţumesc scumpei mele Gio care, ei bine, e uşor fugită de acasă, dar are inteţii bune :)) Ultima ei postare mi-a adus zâmbetul pe buze şi vă rog să aruncaţi un ochi chiar aici. Ce m-aş face eu dacă nu aş avea nişte prietene atât de minunate ? >:D<  ♥ ♥ Ţin să-i mulţumesc şi lui Dee pentru ştie ea ce :)) Ştiu că s-a distrat făcând-o şi a însemnat mult pentru mine !! Şi ultima, dar nu cea din urmă, Criss care de-asemenea a fost o drăguţă cu mine- ca de obicei !! Cu aşa prieteni pot cuceri lumea !!


Oricât de urâtă ar fi o situaţie dacă ai prieteni aproape poţi trece peste ea- dureros, nu zic nu! dar totuşi drumul spre vindecare este mai uşor!!  Mă înclin în faţa prietenelor mele dragi !!  Mulţumesc din tot sufletul, scumpele mele !! :*:*



Am să las karma/ Destinul/ Soarta/ Şeful de Sus să se ocupe cu cosecinţele care ştiu că vor veni !! :))


Vă las o melodie absolut genială pe care o ascult cu mare plăcere !! Pentru toţi cei care cred că odată ce ai căzut îţi e greu să te ridici !!


O zi plăcută în continuare !!








XoXo,
Adry   

6 comentarii:

  1. Ce draguuuuut! <3 Scumpa de tine, chiar nu ai pentru ce sa imi multumesti!:*:* Te <3!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu te iubesc scumpa mea sis :x:x :*:*

      Ștergere
  2. Ce drăguţ din partea lor!După câte am observat,faci o treabă minunată pe-aici,eşti o fire simpatică,şi pe lângă asta scri minunat!ÎMI PLACE BLOGUL TĂU,VOI TRECE MAI DES PE-AICI!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult de tot!! :*:*
      Mă bucur că-ţi place !! :x

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥