5 mai 2012

Etichete...

Sâmbăta trecută am scris despre cum să e fii diferit de tipare . Ei bine, astăzi o să continui în acelaşi ton. 


Nu te lăsa etichetat !!



De câte ori nu vi s-a întâmplat să vă eticheteze 'lumea bună' din ziua de azi  ?! Pentru că, ei bine, această lume care este promovată de draga noastră societate se pare că te cunoaşte mai bine ca tine !! o.O   Dacă nu ştiai toate etichetele care ţi s-au pus sunt adevărate !! Fu***ng lie !! Ce ştie despre mine amărâta aia de piţi (care nu e decât o c**vă eşuată) încât să-şi permită să mă eticheteze ? Are ea habar ce citesc eu de-şi permite să comenteze că, vezi Doamne !, eu mă pun pe jelit la 'cărţi pentru virgine' ? O, hai te roooog !! Eu măcar citesc ceva şi nu doar Click !! Of, dar scuză-mă ai avut şi tu o tentativă să citeşti 'Roşu şi Negru' de Stendhal !! Spun tentativă pentru că sută în mie că nu ai înteles nimic !! La naiba, e o carte grea pentru un om mare, dar aminte pentru tine jumate de neuron !! Spui de altele că sunt c**ve, dar hello!! te-ai uitat în ultima vreme în oglindă ?! Şi, stai liniştită, că nu mă refer să îţi verifici genele false sau ca să te asiguri că-ţi sar oareşce din bluză :-j Mai bine ca mine decât să fiu ca tine !! ;) Lasă că nu mor dacă nu salivează toţi libidinoşii şi toţi fiţosii după mine !! Spui că eşti neînţeleasă şi mare divă, dar, te roooog, tu singură-ţi construieşti aşa imagine !! Lasă-ne pe noi muritoii de rând să-ţi călcăm pe umbră pentru că te adorăm !! Hai nu zău, trezeşte-te şi miroase realitatea !! Vii cu fumuri în cap şi te rogi să-ţi împrumut una şi alta !! Pff, gata ! M-am săturat până peste cap. Nu mai sunt drăguţă pentru că văd că-ţi permiţi cam multe ;) 

Scuzaţi limbajul extra colorat, dar am ajuns la capătul răbdărilor să văd asemenea arătări care îşi permit să-şi dea cu părerea despre tine când nici măcar nu te cunosc !! Ar trebui să nu-mi pese ce zice lumea despre mine, dar sincer mă ucide să aud asemenea specimene care mă critică pe mine!! Da' ce mă, e soră cu mama să-şi permită atâtea ?? Pff, să mă lase !! Atâtea aere, fiţe, arfe şi figuri pentru ce ?!  Aşa că, draga mea, dă-te înapoi 2 metri mai în spate şi adu-ţi aminte că acum 3 ani cereai să fim prietene îmi spuneai că eşti una şi alta !! Adu-ţi aminte de unde ai plecat ;) Ce ar spune fata de atunci dacă te-ar vedea ?! Nu te cunosc atât de bine ca să-ţi dau eu răspunsul, dar pe mine mă dezguşti ! Poate nu o să ajungi să citeşti asta, dar crede-mă pe cuvânt când spun că o să afli personal dacă o singură bârfă mai ajunge la urechile mele ! 
De obicei, nu ar merita osteneala, dar fiinţele care şi-o iau în cap deja mă agasează !! 

Niciodată nu vă lăsaţi etichetaţi !! Nu se merită ca nişte totali necunoscuţi- fie ei persoane pe care le vedeţi zi de zi şi nu aveţi tangenţe cu ele, fie oameni cu care vorbeşti- care habar n-au ce e cu viaţa voastră, care nu ştiu absolut nimic despre cum gândeşti sau ce ştii tu să faci cel mai bine!! Este o totală porcărie şi trebuie să înceteze !! Luaţi atitudine pentru că aşa nu poţi trăi !! Se spune că cei care comentează pe la spatele tău o fac pentru că sunt cu 2 paşi în urma ta, dar totuşi nu ar trebui să-şi permită !! Ar trebui să-şi vadă de treaba lor- dacă au aşa ceva- şi să ne lase în durerea noastră că 'nu e treba măgarului de unde beau oile apă' !! 

Sincer, dacă aş putea aş face să dispară toate specimenele acestea aparte ale lumii cotidiene . Doar printr-un pocnet de degete !! Ar fi magnific să ştiu că nu mă critică la orice colţ de stradă cum mă îmbrac, cum mă  comport, cum vorbesc şi tot tacâmul. Mâine poimâine o să-mi ţină evidenţa la mai ştiu eu ce !! Dacă superficialitatea ar durea majoritatea s-ar zvârcoli pe patul de moarte !! 


Să mă ierte Şefu' că-mi fac păcate, dar jur că nu înţeleg de ce îmi e dat să trăiesc asemenea experienţe şi, de fapt, de ce ne e dat nouă- cei care încă mai avem ceva cultură generală în cap- să întâlnim asemenea abominaţii ale societăţii !! 

Mesajul meu final pentru astfel de persoane care îşi permit să ne eticheteze fără să ne cunoască :


A fost un post extrem de lung şi colorat :)) Dar a trebuit să mă descarc şi cred că am spus corect ceea ce am spus şi nu regret nimic !! 

Un weekend relaxant, plin de zâmbete şi lipsit de incidente !! :*:*

XoXo,
Adry ♥

23 de comentarii:

  1. Ai dreptate my dear Adry!!! Mi-a plăcut faza cu măgarul și oile, bine zis! :)):*

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut tot ce ai spus.Ai spus direct tot ce ai avut de zis , nu trebuie sa iti ceri scuze , ai pus punctul pe ,,i" exact acolo unde trebuie .
    Spui ca de ce intalnim astfel de specimenene ? Raspuns : Stii proverbul : ,,Nu exista padure fara uscaciuni" !
    Si ai dreptate , nu trebuie sa ne lasam calcati in picioare sau etichetati.Eu nu am permis nimanui sa faca asta vreodata si nu cred ca o voi permite vreodata .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am prea multe specimene prin preajmă :))

      Şi ba era nevoie să-mi cer scuze :)) Nu vorbesc aşa de obicei pe blog pentru că e urât.. :)

      Foarte bine !! Aşa să faci mereu !!:*

      Ștergere
    2. Si eu am multe ,,specimene" in jurul meu.Nu avem ce face , din pacate , persoanele de genul acesta se inmultesc mai rau decat ,,purecii" :))
      Nici nu vreau sa vad ce va fi peste 200-300 de ani pe Pamant :(

      Ștergere
    3. Se înmulţesc mai repede ca iepurii :)) E mai corect aşa :))

      Mda.. va fi trist sau cine ştie ?! Eh :)) O să ne amuzăm din Lumea de Apoi privind :))

      Ștergere
  3. Foarte bine spus,nimeni nu ştie nimci despre tine încât să te poată eticheta..mi se pare absurd să eticheteze aşa fără rost,dar..ce să faci..asta-i lumea noastră ,,dragă".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că eşti de aceeaşi părere cu mine !! :*:*

      Ștergere
  4. Era o vorbă: Ador bârfele pentru că aflu lucruri despre mine de care nici eu nu ştiam... Ironic vorbind :))
    Mi se pare aiurea să te eticheteze aşa...

    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiam vorba asta :)) Foarte tare :x

      Mda.. eh, ce-i viaţa fără picanterii ? :))

      :*:*

      Ștergere
  5. Eu... eu judec :-? nu e acelasi lucru cu a eticheta, nu? Defapt.. da, si eu etichetez :)) Cunosc cocalarii si pitipoancele de la o mila :)) Ca tot veni vorba de etichetari.. colegii imi spun satanista :)) Dar ei sunt gandaci cu creier de prepelita so.. :-j

    RăspundețiȘtergere
  6. Pff... ce-aş vrea şi eu să dispară asemenea specimene :-< ...

    :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci... nu mai acorda atata atentie persoanelor de genul celei descrise aici. Simplul fapt ca are o postare aici o ajuta sa se bucure. Castiga tocmai pentru ca ea cauta atentie, iar oamenii ca tine i-o acorda.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevărat.. Dar a trebuit să mă descarc :)
      Dar, da ai dreptate.

      Ștergere
    2. Te inteleg. Ei bine, data viitoare ai grija :)

      Ștergere
    3. Garantat :) Mersi pentru sfat :*

      Ștergere
    4. Ei, era o idee, la urma urmei faci cum doresti.

      Ștergere
    5. Stai liniştit că ai dreptate. :)
      Trebuie să învăţ să nu le mai acord atenţie evenimentelor de genul acesta.

      Ștergere
    6. Atunci asa sa faci :)

      Ștergere
  8. Mare chestieee, ai facut si tu unul din cele 7 pacate de moarte. :)) N-ajungi in iad pentru el.
    Si nu inteleg de ce iti bati capul cu fiinte care au iq-ul mai mic decat numarul de la pantofi. Nu se merita! :)

    Criss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E bine de ştiut :))

      Ştiu că nu se merită da' mă termină psihic !! :))

      D'aia te iubesc eu pe tine !! >:D<

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥