27 mai 2012

De prin Playlist adunate- Eurovision !

Cu o foarte mare întârziere postez şi eu acumaa :) (urăsc din tot sufletul temele şi proiectele de lecţie cu subiecte stupideee- auzi idee: coregrafie pentru copii de la grupa mijlocie pe Zaleilah- OMG !!). 
Că tot veni vorba de Zaleilah trecem la evenimentul ce s-a terminat şi anume Eurovision 2012 a 57-ea ediţie. A avut loc în frumosul Azerbaidjan, în frumosul Baku pentru că anul trecut au căştigat Ell şi Niki cu piesa 'Running Scared'. 

Trebuie să le laud Sala de Cristal pentru că s-au mobilizat şi au construit-o de la zero şi a ieşit absolut superbă. ♥ Dar şi logo-ul superb creat pentru concurs. 'Light your fire !' având legătură cu numele ţării- Azerbaidjan 'Ţara focului'  şi simbolurile des întâlnite pe teritoriul ţării. Organizarea a fost superbă, programul artistic a fost spectaculos, chiar nu am ce să le reproşez. 
După cum ştiţi ediţia de anul acesta a fost câştigată de reprezentanta Suediei Loreen cu piesa 'Euphoria' cu 372 de puncte- mie una nu mi-a plăcut şi pace! Mi se pare prea de voodoo şi sumbră :)) Trecând peste acest detaliu, au fost multe alte melodii care au fost muult mai bune. Mie mi-au plăcut şi reprezentanţii Germaniei (Roman Lob- Standing still), Turciei (Can Bonomo- Love me back), Greciei (Eleftheria Eleftheriou- Aphrodisiac), Maltei- absolut genială mişcarea lor de picioare (Kurt Calleja- This is the night), Irlandei- cu adorabilii gemeni (Jedward- Waterline), chiar şi reprezentanta Ciprului- care iniţial nu am înghiţit-o, dar trebuie spus că ritmul te prinde (Ivi Amadou- La la love). Au mai fost şi alţii, dar chiar acum de ei îmi aduc aminte în mod special.
România a intrat în concurs cu numărul 14 şi a fost reprezentată de Mandinga şi a lor 'Zaleilah'- destul de slăbuţă, la modul de uşor fără vlagă şi cam prea emoţionată Elena. Dar Ciupi şi al lui cimpoi şi-au făcut o intrare absolut genială 


Mai jos vă las câteva din melodiile care mie mi-au plăcut. Vouă ce piese v-au furat inima ? 


This is the night, this is the night
I will be the star 
Lead me to your heart 

(aşa mişcare de picioareee  )


I gotta say what's on my mind
When I'm with you I feel alright
Over and over I'm falling
You make me dance, dance like a maniac
You make me want your aphrodisiac



La la la la love

Love the way you make me feel alive
Feel the energy between you and me 


Baby don't you crush my soul and make me fall
Oh, hey, hey, baby love my back today
Don't you ever sink my ship and sail away

(absolut mortali tipii  )


I'm close to the waterline 
I thought that I'd been over my head
For the last time
I'm close to the waterline
And the way that I'm loving her now
I know this is the bound to go down as the big one.


Şi, nu în ultimul rând, Mandinga- Zaleilah 


XoXo,
Adry   

22 de comentarii:

  1. Da,da vedem asta pe absolut toate site-urile, nu mai pune si tu sare pe rana. :)) Ai uitat sa spui ca Romania s-a clasat pe locul 12, dupa ce populatia a pariat pentru primele 5 locuri. V-ati pierdut banii, fraierilor!

    Mie mi-au placut Islanda, Germania, Turcia, Ungaria, Irlanda, Grecia si Cipru.

    Criss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă eu spuneam tot tu ce mai ziceai ?:)) :*:*:*
      Am uitat să zic și de Islanda și Ungaria, dar sunt și ele în calculator :)) :*:*:*

      Ștergere
  2. Mie tot nu-mi place că n-am cântat în română! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Zău! :)) După ce au participat la Eurovision, Mandinga mi-au devenit mai antipatici ca niciodată :))
      Lasă că la anul mergem amândouă și cântăm până-i rupem! :)) muhahaha

      Ștergere
    2. Exact honey :)) Noi 2 și un microfon :)) Eu la tobe și tu vocal :)) :*:*:*

      Ștergere
    3. Nu, eu îmi iau o mandarină.. asta.. tamburină! :))

      Ștergere
    4. Aha aha :)) Tu și muzica.. babele dn Rusia și cântatu :))

      Ștergere
    5. Hai mă că ălea sunt chiar sexy! =)) Bat Mandinga!

      Ștergere
    6. Tehnic au bătut-o :)) Long live mother Russia <3

      Ștergere
    7. 8-> Corect. Dar noi nu ne lăsăm! Le provocăm și pe ălea la un duel :))

      Ștergere
    8. Exaaact :)) Off de ar trece 2 ani ca în povești 8-> :o3

      Ștergere
    9. Da!!! :x Vreau să mergem în parc să mâncăm semințe! :))

      Ștergere
  3. Mi-a placut Suedia , a avut o voce fina , merita sa castige cred . >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, mie nu mi-a plăcut. Dar fiecare e liber să spună ce vrea :P Fiecare are gusturi diferite și d-aia e așa plăcut pe Pamânt :)

      Ștergere
  4. În afară de două sau trei melodii, nu mi-a plăcut niciuna. Deloc. Am fost dezamăgită de cântecele de anul ăsta. Uh, şi eram convinsă că vom ieşi pe locul 2 :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie mi-au placut Germania, Grecia, Lituania, Ungaria, Cipru, Turcia, Malta, Islanda. Despre Romania ce sa zic? Mai bine nimic. Bine ca nu iesit pe locul 26.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie la fel :*
      Corect, măcar nu ne-am făcut total de râs :) În orice caz trebuie să le mulţumim că au încercat :)

      Ștergere
  6. Voo-doo?! :o sumbra?! :o ce?! :o

    Aaaaaa mea a mea a mea a mea a mea :)))):))):))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nuuu te cred :)) Te aştept cu păreri :))

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥