31 mai 2012

The clock is ticking..

Secundele trec fără să ne întrebe dacă am vrea să se oprească.. Gânduri rătăcite ne-a întrebat săptămâna aceasta 'cum ne vedem peste 10 ani ?'. 
10 ani, făcând un calcul, în anul 2022 voi avea 27 aproape 28 de ani. Nu spun că voi fi bătrână ci voi fi mai mare. Peste 10 ani sper eu că voi avea Facultatea de Drept terminată cu totul şi voi munci undeva, îl voi fi întâlnit pe El (portret robot: înalt, blond/ brunet, ochi verzi/ albaştri, ideal ar fi să aibe gropiţe, sociabil, romantic, deştept şi extrem de îndrăgostit de mine)- AM VOIE SĂ VISEZ !!- şi sper eu că voi avea un copil (visez să am trei copii, 2 băieţi şi o fată). Mi-ar plăcea să am un hobby sănătos, cum ar fi cititul şi scrisul- blogul cred va mai exista şi va fi interesant să arunc o privire în urmă la ceea ce a fost pentru că acţiunile din trecut mă vor defini ca persoană. 
Mă văd o femeie puternică şi elegantă, o soţie perfectă şi o mamă incredibilă. Mereu mi-am dorit să pot purta tocuri fără să par ridicolă şi să mă machez şi să mă aranjez elegant doar pentru că vreau. Aş vrea să am succes şi lumea să mă asculte (nu genul acela de ascultare- de tipul dominarea lumii, ci o ascultare la modul 'hey, am ceva de zis, deci cască urechile !'). 
Dar, în final, visele sunt vise şi pot sau nu să se îndeplinească. Cel mai important lucru este ca eu şi cei dragi mie să fie sănătoşi şi eu să fiu fericită cu adevărat şi, mai ales, să fiu mândră de alegerile pe care le-am făcut în viaţă  până în acel moment. Nu vreau să am vreun regret ! Vreau să-mi fac părinţii mândri şi să-i fac fericiţi fiind împlinită. Căsătoria, copii şi cariera de succes vor veni şi ele, eu să fiu sănătoasă pentru a putea face toate acestea realizabile !


Cam atât. Nu este un subiect pe care să pot discuta infinit de mult :) Sper că v-a plăcut !:)


XoXo,
Adry ♥

6 comentarii:

  1. Chiar ca visezi. Cariera de succes si familia se cam exclud automat. Cat despre copii, nu ar fi cam devreme? Dupa mine, urmatorii 10 ani ar trebui sa ii aloci carierei, iar in timpul liber sa te distrezi. Ai avea timp apoi si de o familie cu cine vrei. Dar astea sunt doar niste idei, pentru ca, in fond, 10 ani sunt - totusi - 10 ani...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred :) Eh asta e :)) lasă că văd eu :)) şi copii la 30 d ani nu mi se pare devreme deloc, vreau să-i văd crescând nu să mor când ei termină liceu :)) anyway

      Ștergere
    2. Inseamna ca ai o speranta de viata tare scazuta...

      Ștergere
  2. Dap, să fii sănătoasă şi treptat, cu ambiţie şi determinare, se rezolvă şi celelalte până la urmă. :*:*:*
    ( Peste 10 ani ne vom fi întâlnit şi noi:> )

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥