14 mai 2012

Adio şi rămâi cu bine!


Azi de dimineaţă am găsit un mesaj de la tine. Am rămas fără cuvinte...
Cum poţi să mă părăseşti cu atâta nepăsare ?! Am fost împreună de când lumea, am crescut împreună, ai fost lângă mine când am avut nevoie de tine. Şi acum, când l-am întâlnit pe El, alegi să mă părăseşti ca şi cum ce a fost între noi nu mai contează.. Credeam că suntem de nedespărţit şi uite că totuşi pot să mai trag o gură de aer în piept şi să realizez că nu am murit.
 Nu vroiam să vină ziua în care vei alege să-mi spui 'Rămas bun !' într-un mod atât de brutal. Te-am preţuit şi mereu am ştiut că fără tine nu aş mai fi la fel. Iată că ziua aceasta fatidică a sosit şi ar trebui să învăţ să mă descurc şi fără tine. Mereu o să fii o parte din mine, chiar dacă spui că mă părăseşti ! 
M-au năpădit lacrimile şi am simţit cum se rostogolesc mici mărgeluţe peste obrajii mei. Ai ales să pleci ... Sper să te întorci cândva, cât mai curând posibil. El este doar o fază trecătoare, ştii bine că nu vom fi împreună pe veci şi că tu vei fi mereu o parte importantă din mine. Vino înapoi !! Cuvintele tale mă vor bântui până la întoarcerea ta, au rămas întipărite în memorie şi le voi repeta până la final :


Gata, de azi te părăsesc!!
M-am săturat de tine şi de stările tale !!
Nu te mai vreau, aleg să te părăsesc ! Dacă vreodată o să-ţi revii să mă anunţi !! Eu nu te mai suport, m-am săturat !! Nu îmi place să vorbesc la pereţi sau să mă lupt cu morile de vânt. Am obosit, am încercat să-ţi fiu alături, dar mă ignori ! Mereu încerc să te trezesc la realitate şi te faci că nu mă auzi ! Nu mai suport ! Am obosit !!  Rămâi cu alegerile tale, eşti pe cont propriu !!


Cu drag,
Conştiinţa ta 



PS: Vreau să-i urez scumpei mele  Dee  un călduros 'La mulţi aniii !!' şi să-i urez tot binele din lume pentru că îl merită!! Mersi pentru tot ceea ce faci pentru mine my big little sister !! ♥ 

Pentru tine scumpa mea o melodie 


XoXo,
 Adry ♥






11 comentarii:

  1. M-ai speriat cu psotarea asta!
    Multumesc enorm iubitaa! :* Geniala melodia(very beautiful, n-am ce zice). :*
    Te <3!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Înseamnă că mă pricep :))
      Şi eu te iubesc scumpoo :*:*:*

      Ștergere
  2. Imi pare rau. Toate trec.. Nu merita sa suferi atat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scumpo m-a părăsit Conştiinţa deci e cam grav :)) Dar, da! se întoarce ea :x

      Ștergere
  3. Hmm, din ce am citit, jumatate de mesaj iti apartine, adica, trebuia in mare masura sa ii reprosezi lui lucrurile alea!
    Toate trec, mai ales ca tu esti asa cum te cunosc, fiind o parte pe care as vrea sa o am si eu in mine...sigur va fi bine!
    In orice caz, imi pare rau, un om in minus...:|

    RăspundețiȘtergere
  4. Constiinta, amanta perfida pe care multi nu o pot iubi si putini o parasesc... cum sa te paraseasca ea pe tine? Detectez o urma de ironie in aceasta postare. Poate si ceva dispret... dar totusi, ar fi bine sa iti imbunatatesti viziunea despre sinea ta. Alegerile pe care le-ai facut te-au adus unde esti, dar nu se pot identifica cu tine. De ce? pentru ca esti inca mica... nu El e faza trecatoare, ci pauza ta de constiinta. Mintea si constiinta sunt doua mecanisme ce nu pot fi separate daca nu exista o problema... Cum la tine nu pare sa existe, ai grija la ce spui de fapt, daca este adevarat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Desi a plecat sigur se va intoarce ,pentru ca mereu vei avea nevoie de ea! :) imi place mult cum ai scris! <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuie să fi puternică,aşa vei trece mai uşor!

    RăspundețiȘtergere
  7. Oh, imi pare atat de rau ptr tine :( eu tocmai am patit ceva asemanator... prietena m-a lasat pt un iubit ... :-@ dar cine are nevoie de ea?! :-j

    RăspundețiȘtergere
  8. Dacă ţineţi una la alta profund, de vreme bună, nu se poate sfârşi aşa... şi vă veţi împăca... Iar dacă nu, capul sus, exista sute de persoane care ţin la tine!:*:*:*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥