1 mai 2012

#50

Uite că am ajuns şi aici ♥ Post-ul #50, 26 de followers şi sper eu în creştere :)) Trecând peste aspiraţiile mele să ajugem la ce vom discuta astăzi: câteva rânduri, o porţie de râs şi o melodie genială pe final ♥


De câte ori aţi auzit vorba 'Nu judeca o carte după copertă ?' , de prea multe ori cred. Dar de câte ori aţi aplicat-o ? Ei bine, eu chiar nu prea am ţinut cont de ea... spre ruşinea mea !! Şi Universul mi-a arătat că nu ar mai trebui să fac aşa ceva !! Era să ratez o prietenă super bună doar pentru că o încadrasem într-o categorie cu care nu vroiam să am de-a face. Era să fac o mare greşeală, dar undeva, acolo Sus, cineva m-a luminat şi am zis să-i mai dau o şansă şi chiar că nu regret. Şi, pentru că i-am dat o şansă, am descoperit o potenţială foarte tare prietenie ♥  Şi ,dacă stau să mă gândesc, sunt chiar două cazuri, cu două persoane diferite- acumă că recitesc şi fac conexiunile.  Eh, ce-i drept prietenia mea cu Niko (pentru că aşa o cheamă) m-a ajutat să cunosc o persoană foarte drăguţă şi dulce. Ce va fi ? Nici eu nu ştiu. Cine ştie cum suflă Destinul ? Vom trăi şi vom vedea.
Concluzia: Nu judeca o persoană după aparenţe pentru că poţi rata multe şanse !! Orice se întâmplă cu un anumit motiv !! 


Şi ca să continuăm în acelaşi ton vă recomand o melodie foarte frumoasă. Este varianta instrumentală, dar este la fel de frumoasă ca şi originalul. Sper să vă placă !! 






Şi acum porţia de râs marca 'Smile for me Day !'- chiar dacă e 1 Mai şi vă distraţi bine şi fără ajutorul meu !! :)) 












Şii mesajul zilei :

Never be normal !!




Un 1 Mai relaxant şi plin de zâmbete !!


XoXo,
Adry 

9 comentarii:

  1. Ce enervant e sa vezi cum se repeta gesturile alea.. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nikooo! :> Niiiiiiiiiko! :> =)) Si eu mai judec persoanele dupa aspect, dar asta e. Face parte din ADN'ul nostru:D.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eşti fugită de acasă rău de tot :))

      Ștergere
  3. Mai judec şi eu... dacă văd vreuna super roz zic gata.. asta-i piţipoancă:D Mă rog ştiu că lumea are tendinţa de a judeca... (şi pe mine mă etichetează unii şi uneori greşit).
    Haioase pozele!!
    <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, stai liniştită că nu eşti singura :)) Până mă lecuiesc de tot s-ar putea să mai dureze, dar ideea era să încercăm să nu mai judecăm după aspect/ comportament şi altele :)
      Mă bucur că-ţi plac !!:)) :x

      O zi bună şi plină de zâmbeteee !! :*:*

      Ștergere
  4. Eh, si eu mai judec oamenii dupa aspect... :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-are nimic :)) Unoeri intuiţia dă roade !!:*:*

      Ștergere
  5. Nu avem de ce să ne facem griji, noi oricum nu suntem normale! :)):*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥