24 aprilie 2012

Vreau..dar nu am !

 Îmi vine să plâng şi nu am lacrimi.. Îmi vine să înnebunesc, să strig, să răbufnesc.. 
Vreau să simt cum mă iei în braţe şi-mi şopteşti 'Lasă că totul o să fie bine !!'. Vreau să-ţi simt răsuflarea caldă pe obrazul meu dându-mi fiori pe şira spinării.. Vreau să-ţi simt braţele puternice în jurul meu protejându-mă de restul lumii..
Vreau să pot să plâng.. Vreau un umăr pe care să plâng.. vreau o îmrăţisare uriaşă.. vreau să mă pierd în braţele tale.. vreau să mă pot opri din tremurat..


Vreau.. dar nu am.. nu o să te am.. vreau să mă trezesc la realitate !! Nu !! Vreau să continui să visez pentru că în vise eşti lângă mine şi mă iubeşti.. Vreau atât de tare să mi se închidă rănile vechi, vreau să nu mai doară...


Eşti şi vei fi în continuare departe... Pff, prea visătoare, prea inocentă, prea sensibilă, prea sentimentală.. Prinţul pe cal alb nu există.. Visele nu se îndeplinesc !




Scuzaţi ghiveciul.. Mă doare capul şi sunt praff făcută din mai multe motive.. 


ps: Ştiu că azi era 'Smile for me Day' ... promit să mă revanşez ! :*






XoXo,
Adry ♥  

4 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Nu e vorba de love.. e un sentiment ciudat.. nu pot să explic e atât de aiurea... eh oricum sentimentu' respectiv sucks :))

      Ștergere
  2. Îmi place postarea dar totuși vreau să văd lucruri vesele! Dă-l dracu de sentiment! Be happy! :x

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥