16 aprilie 2012

Very short stop and Strike #6!! ♥

Vişinul cu pricina !! 
OMG !! A mers ♥♥ S-a conectat la net !! Există minunile de Paşte :)) First things first: am văzut că ne-am îmulţiţ ♥ (pervers a sunat :)) ). Concluzie: am ajuns la numărul magic 7 :x.  Am pregătite câteva articole pe care le am pe hârtie şi două recenzii (doar una primiţi azi ), dar să le luăm pe rând. Şi să nu uit : MEGA HUG 4 YOU ALL !!


Miroase a copilărie (13.04.2012)

Imediat ce am coborât din maşină - după 2 ore în care mi-a amorţit fundul :))- am simţit o briză de primăvară ♥ Atâta verdeaţă şi pomi înfloriţi ♥ 
Aţi simţit vreodată un miros şi imediat v-a apărut în cap o imagine ? Eh, am tras aer în piept şi am avut un flashback al copilăriei mele ♥ M-am văzut când eram mică şi băgam pietre în gură, le spălam şi după le introduceam în ţeava de eşapament a maşinii :)); era toamnă spre iarnă şi stăteam lipită de sobă, încălzindu-mă ; era primăvară şi făceam grătar cu tataie şi mâncam de pe foc o bucată de friptură , dar mai ales : era vară şi mâncam porumb fiert şi copt din plin ♥ Atât de multe amintiri umai dintr-o gură de aer. 

[Later that day]

E atââât de liniştitor să stai să citeşti sub un copac, furată în lumea ta de vis şi în fudal să se audă Katy Perry- The one that got away ?! :O (what the dudă ?! chiar prind radio normal aici ?:)) ) 
Zău, paginile curg cu  mai mare uşurinţă aici - în aer liber- decât acasă - în pat. Este super să simţi vântul suflând uşor pri părul tău şi din când în când câte o petală din vişinul înflorit îmi cade pe carte ♥ ' Îngerul Nopţii' a înflorit sub ochii mei !! ♥ 

Strike #6 (14.04.2012)

Adoooor coperta ♥ ♥ ♥ ♥
Am terminat 'Îngerul Nopţii' de Becca Fitzpatrick. Tot ce pot să spun este 'O Doamne !! Nu pot să cred !!' Este o carte excepţională, categoric te ţine în priză şi este 'wow' !!

Fanii genului care s-au plictisit de vârcolaci şi vampiri 
vor primi bucuroşi această nouă apariţie din adâncurile întunericului. - Booklist

Câteva idei: Ce faci atunci când rutina ta este brusc modificată? Ce faci dacă brusc ai un nou partener de bancă, unul despre care nu ştii nimic şi de care te simţi iremediabil atrasă şi înfricoşată simultan ? Mai ales, ce faci când el ştie absolut totul despre tine, secrete pe care nici măcar cea mai bună prietenă nu le ştie ?! Aceasta este dilema Norei Grey : să cedeze în faţa sentimentelor pentru Patch Cipriano? Sau să se ţină la distanţă- aşa cum îi spune partea logică a creierului !!

Citate: Cartea este superbă şi iar s-a dat o luptă în mine ca să aleg câteva citate apetisante :
  • Atunci am observat că foaia de hârtie din faţa lui nu era albă, ca a mea. Tocmai adăuga ceva la lista lungă de câteva rânduri. -Ce scrii? l-am întrebat.  - Şi vorbeşte engleza, a spus el în timp ce nota această observaţie, cu o mişcare a mâinii elegantă şi leneşă în acelaşi timp.
  • - Chestia asta, că mă provoci.  -Mai spune o dată 'provoci'. Gura ta arată provocator când o spui.
  • Când eram mică, Lionel, finul Dorotheei, a spart un pahar din bucătărie. A măturat toate cioburile de sticlă, mai puţin unul, pe care m-a provocat să-l ling. Cred că să mă îndrăgostesc de Patch era ca şi cum aş linge ciobul acela. Ştiam că e stupid. Ştiam c-o să mă tai. După atâţia ani, un lucru a râmas la fel: eram atrasă de pericol.
  • - Vrei să intri la o îngheţată ? a întrebat mama, uşor enervată, prinsă între politeţe şi dorinţa de a mă trage în casă şi de a pune zăvorul. Avem numai de vanilie, a adăugat apoi, ca să strice oferta. E de câteva săptămâni.


Părerea mea: Este o carte superbă cu o idee genială. Nu ai cum să nu râzi şi să te sperii pe măsură ce înaintezi în acţiune ! Autoarea este garantat talentată, dozând acţiunea şi informaţiile pe care ţi le oferă perfect. Descoperi răspunsul enigmelor în acelaşi timp cu Nora (i-aş fi luat-o înainte, dar eram atââât de absorbită încât nu mai gândeam !!), trăieşti sentimentele Norei pe pielea ta şi , mai ales, acţiunea te prinde !! ♥

O combinaţie între un thriller şi un roman de dragoste 
care te ţine cu sufletul la gură până la ultima pagină. O carte numai bună de devorat la gura sobei într-o seară ploioasă, cu tunete şi fulgere. - Karen Kincy 

 Informaţii generale: Cartea este prima din seria cu acelaşi nume. Volumul a apărut în anul 2010 la editura Litera. Kirkus Rewies a declarat despre volum că este 'Un debut senzaţional !'. Mai multe găsiţi pe http://beccafitzpatrick.com

Nota: Cu tot dragul din lume 5 ★ din 5.


Aveam melodia aceasta în cap când citeam şi când scriam recenzia. Consider că se potriveşte conţinutului ♥


O picătură de ploaie nu cade de două ori în acelaşi loc (14.04.2012- later that day)

Aţi stat vreodată în ploaie cu gura căscată şi aţi aşteptat să vă plouă în gură ? Literalmente vorbind :)). Eh, eu  asta am făcut şi aşa am descoperit că o picătură de ploaie nu cade de două ori în acelaşi loc . Mă mişcam mai încolo- un pas, doi- şi nu mă ploua :)) Cu ochii la cerul înnorat, brăzdat pe alocuri de soarele ascuns, aşteptam picătura revelatoare care să-mi satisfacă plăcerea de a simţi răcoarea primăverii. O picătură pe obraz .. o alta pe mână...o alta pe buză.
Rece, mică şi alunecându-mi pe buza inferioară. Închid ochii.. picătura alunecă sfioasă în jos, conturându-mi buza mai uşor ca un sărut angelic, mai perfect ca un make-up artist... Îmi dau lacrimile, alte picături îmi mângâie obrajii însoţite de fiori pe şira spinării. Aş vrea să simt o mână fermă, puternică, dar totuşi suavă care să-mi şteargă lacrimile, să-mi atingă cu degetul buza răpindu-mi picătura de ploaie şi să-mi şoptească fără reţineri un 'Te iubesc !'. 
Ploaie stupidă, sentimente stupide, aspiraţii şi mai stupide !!
Deschide ochii şi o pasăre zboară deasupra mea. 'Ia-mi dorinţele cu tine şi du-le departe !!'.. Ploaia mă deprimă, de fapt, singurătatea mă deprimă. Eh, anyway who cares ?



Cam asta a fost ♥ O scurtă recapitulare (eh, post-ul e luuung cât o zi de post, dar anyway :)) ). Mâine dacă se întâmplă o minune (o alta vroiam să spun !!) continui să postez tema de gândire şi recenzia la volumul doi din 'Îngerul Nopţii'. Aveţi grijă maximă de voi !! Hugs for everyone !!
Mărul înflorit !!


PS: Pozele sunt făcute de mine (cu telefonul, dar merge :)) ) şi puţin editate ♥


XoXo,
Adry ♥

5 comentarii:

  1. Aţi stat vreodată în ploaie cu gura căscată şi aţi aşteptat să vă plouă în gură ? =))) Maxima asta.
    Si eu am stat, recunosc! :))
    Trebuie sa citesc "Ingerul noptii". Neaparat.
    A, si felicitari pentru followers:>. La cati mai multi scumpa>:D<.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Aş vrea să simt o mână fermă, puternică, dar totuşi suavă care să-mi şteargă lacrimile, să-mi atingă cu degetul buza răpindu-mi picătura de ploaie şi să-mi şoptească fără reţineri un 'Te iubesc !" Cat de frumooos si pozele sunt MINUNATE !!! Felicitari <3<3

    RăspundețiȘtergere
  3. Uuh! :x Ce postare adorabilicioasa! Ingerul Noptii chiar ca e superba! pacat ca restul volumelor nu sunt asa de perfecte!

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥