22 aprilie 2012

Thank you !!

Azi este o zi fericită ! În primul rând pentru că 11 followers îmi sunt alături !! În al doilea rând pentru că am ajuns la 1000 de vizite de la înfiinţarea blogului !! Şi, în ultimul rând, pentru că am parte de un sprijin enorm din partea a patru persoane speciale. Şi, în onoarea lor, vreau să le acord un premiu care să le arate recunoştinţa mea. ♥
Premiul acesta, după cum spuneam, merge la patru fete speciale care m-au ajutat- într-un mod sau altul ! Fără să o mai lungesc, premiul merge la:
Rose- pentru faptul că mi-a deschis apetitul pentru bloggărit !
Anna- pentru că a fost prima care s-a alăturat familiei 'Noi 2 şi un blog' şi mi-a dat forţa să merg mai departe !
Criss şi Dee- pentru că sunt un uragan de veselie şi mă ajută atunci când am nevoie de o vorbă bună sau un sfat !

Vreau să le mulţumesc din toată inima pentru că sunt sprijinul meu !! Nu am să pot să le întorc ajutorul pe care mi l-au oferit, dar am să încerc !! Deci: Mulţumesc dragelor că sunteţi parte din viaţa mea şi parte a magiei pe care vreau să o împrăştii prin prezentul blog !! :*:*:*:*


Pe final, vă mulţumesc şi vouă celor care mă urmăriţi şi citiţi gândurile mele rătăcite !! Mulţumesc pentru faptul că faceţi parte din familia 'Noi 2 şi un blog' ! 
Vă dedic următoarea melodie şi vă urez să fiţi cât mai curioşi posibil !! :*:*




XoXo,
Adry 


15 comentarii:

  1. Mulțumesc mult pentru premiu! :* Mă bucur mult că am dat peste blogul vostru! :D
    La cât mai mulți fallowers! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos gestul tau!:) Ma bucur pentru tine!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos din partea ta ! Sa ai parte de cat mai multi followers!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite ca v-ati mai facut cu un follower! :* Chiar daca sunt al 13-lea, sper sa fie cu noroc :)) pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 13 e numărul meu norocos, pe lângă data naşterii :)) deci e cu noroc!!

      Bine ai venit !! :*:*

      Ștergere
  5. Foarte frumos si este ciudat ca exact inainte sa-ti citesc postarea am facut leapsa pe care mi-ai dat-o si ti-am dedicat aceeasi melodie : Cristian Sanda- Fii Curios !

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne, Adry, poţi fi mai dulce de atât? ♥ Mulţumesc mult! Mă simt onorată :) Continuaţi, continuaţi, continuaţi cu postatul, parcă văd că mâine vă alegeţi cu 100 followers. Blogul vostru e un uragan de veselie :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari pt cei 14 followers.. ah cat de invidioasa sunt! Stii cat mi-a luat mie sa am 14 followers? :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii !! :*
      Au răsărit ca ciupercile după ploaie :)) (scuzaţi comparaţia ;;) ). M-am întors din vacaţă şi mă trezesc cu 8 apoi după încă o zi uite 14 :))
      Oricum sunt super fericită !!

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥