5 aprilie 2012

Strike #2

Aseară am terminat volumul doi din ' Cele Nouă Vieţi ale lui Chole King '- ' Răpirea ' de Liz Braswell. Garantat a meritat aşteptarea. Al doilea volum se revanşează bine de tot pentru introducerea uşor monotonă a primului volum. Este presărat cu mai multe scene dulci- atât între Chole şi Alek, cât şi între Chole şi Brian (pe cât posibil :D)- scene de umor şi acţiune. 




Câteva idei: Al doilea volum continuă aventurile lui  Chole- ea descoperă cine este şi cu cine se înrudeşte. După presupusa moarte a Coţcarului - spun presupusa pentru că toată lumea susţine că acesta nu a atins suprafaţa apei- Ordinul A Zecea Lamă doreşte să o ucidă pe Chole pentru a răscumpăra moartea colegului lor. Brian se află într-un adevărat impas (nu vă spun nimic în legătură cu astaaa :D) la fel şi Chole - prinsă între mai multe părţi (din nou nu vă spun nimiiiic :D). Cât de în siguranţă va fi Chole şi care din cei 2 băieţi îi va câştiga inima rămâne de văzut !! Acţiunea este mai intensă şi personajele ni se descoperă într-o cu totul altă ipostază !  Avertisment: NU citiţi ceea ce scrie pe spate- este un mega Spoiler !!


Citate: Din nou, îmi este foarte greu să aleg din toată cartea doar câteva citate care să nu dezvăluie foarte multe !! :)) 


  • - Nu, înţeleg, zise Chole, şi se ridică în şezut, oftând. Numai că nu prea reuşesc să te văd cum trebuie. Acum că nu merg la şcoală... vreau să zic, mă obişnuisem să te văd în fiecare zi, cel puţin la venire şi la plecare. - Ştiu, zise el sărutând-o pe frunte. Era unul dintre puţinele motive pentru care abia aşteptam să mă duc la şcoală.
  • În timp ce Brian era forţat la un straniu mers pe sârmă cu Chole, între prietenie şi altceva mai mult, Alek nu avea astfel de dificultăţi. El era liber să urmărească oricare nivel al relaţiei cu ea, fără să trebuiască să-şi facă griji că ar putea să moară din asta.

Părerea mea:  Este o carte atât de magică cu un stil absolut superb de scris- de câte ori nu am lăcrimat sau am plâns datorită acţiunii şi frumuseţii textului :x- acţiunea este bine dozată, scenele dulci bine plasate şi scenele de umor presărate cu măiestrie. Pur şi simplu nu găsesc niciun minus. Eh, ar fi faptul că din nou ne lasă în aer la sfârşitul volumului şi acţiunea se precipită tocmai atunci ! Garantat merită citită şi savurată !!


Informaţii generale: Cartea a apărut în luna martie a anului curent la editura Leda (the best !!). Este volumul al doilea al seriei 'Cele Nouă Vieţi ale lui Chole King'. Elizabeth J. Braswell este o autoare americană de urban fantasy. Îşi semnează cărţile cu diverse pseudonime-Liz Braswell, Celia Thomson, J.B. Stephens, Tacy Lynn, E.J. Braswell. 

Nota: Cu siguranţă 5 ★ din 5

Sincer, melodia următoare îmi sună potrivită pentru sentimentele celor 2 băieţi pentru Chole :x (Da,da mini-fană Justin Bieber - kill me later !! :)))



XoXo,
Adry 

4 comentarii:

  1. Dragut! Am citit si eu primul volum, dar nu prea mi-a placut. Cred ca al doilea e mai bun :D Cel putin, asa sper.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este mai bun decât primul pentru că te introduce mai bine în mintea personajelor şi este absolut super !!:x
      Ţi-l recomand cu siguranţă ! Merită !! :*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥