23 aprilie 2012

Strike #10

Pfoai, îmi plezneşte capuuu' !! Şcoala asta ce face din om ! :)) Off, nici măcar nu pot să mă concentrez!! Aşa că vă las o recenzie la volumul trei din 'Casa Nopţii'. 


Strike #10

Volumul trei al serie 'Casa Nopţii'- 'Aleasa' de P.C. şi Kirstin Cast ia atitudine faţă de volumele anterioare !! Mai multă acţiune, mai multă dramă şi o grămadă de secrete ieşite la iveală !!

Câteva idei: Uneori îi minţi pe cei dragi pentru a-i proteja. Dar când adevărul iese la iveală şi prietenii se întorc împotriva ta, ce-i de făcut ? Uneori crezi că poţi face faţă sentimentelor pe care le ai faţă de o persoană. Dar când nu este vorba de o persoană ci de trei, ce ar mai fi de zis ? Răsturnări de situaţie au loc în viaţa lui Zoey Redbird. Va rămâne singură ? Va avea puterea să se lupte în continuare ? Răspunsurile le veţi afla în 'Aleasa'


'Întunericul nu echivalează întotdeauna cu răul,
la fel cum lumina nu aduce întotdeauna binele.'

Citate: Fără alte introduceri, direct la subiect.
  • - O minciună nu poate să îndrepte lucrurile. Nici măcar nu uşurează situaţia, cel puţin nu pe termen lung. Cel mai bine e să spui adevărul şi să încerci să dregi lucrurile în mod onorabil.
  • - Dacă trebuie să te împart cu cineva, să ştii că am s-o fac. Vocea lui era abia şoptită şi şi-a avătut privirea într-o parte, de parcă ar fi fost prea jenat să mă privescă în ochi. Am să fac orice să nu te pierd...
  • Nyx ţi-a dat o mulţime de puteri şi nu cred că i-ar plăcea ca tu să le foloseşti cu rea intenţie. Ochii lui au rătăcit peste umărul meu, spre drumul îndepărtat şi scena îngrozitoare care se derula acolo. N-ar trebui să fii rea, Zo. Indiferent de situaţie.  -Când ai devenit atât de matur? Mi-a zâmbit.  -Acum două luni.

Părerea mea: De departe este cel mai intens volum al serie- până acum- şi te ţine în priză. Răsturnările de situaţie ce au loc sunt neaşteptate şi sincer, cineva ar trebui să o bată pe Zoey, dar a,da ! a bătut-o soarta !! E trist şi enervant în acelaşi timp. Volumul merită citit şi savurat !!

Informaţii generale: Volumul este cel de-al treilea al seriei 'Casa Nopţii'. A apărut la editura Litera în anul 2010. Vândută deja în peste 6 milioane de exemplare, seria 'Casa Nopţii' se bucură de un uriaş succes internaţional !!

Nota: 5 ★ din 5


Scurt şi la obiect !! Chiar fără alte cuvinte !! :-??


XoXo,
Adry ♥

2 comentarii:

  1. Mie mi-a placut inca de la inceput seria, iar acest volum in mod special :D A fost plin de actiune si supsans, mi-a parut tare rau de un anume personaj, dar per total, o carte buna :D Draguta recenzie :)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥