26 aprilie 2012

Strigăt surd..


Păi, da..Pentru că în ultima vreme nu mă simt deloc în largul meu şi am o stare continuă de discomfort am decis că e mai bine să iau o pauză de gândire şi să îmi regăsesc ideile, inspiraţia şi multe altele.. O să fie momentan o pauză, probabil în jur de o săptămână... Scuzele mele de rigoare pentru tot.. 



Nu mai suport... Mă simt ca şi cum ceva s-a rupt în mine, ceva esenţial a fost smuls de la locul lui.. Nu ştiu de ce şi ce.. Mă simt ca şi cum mi-ar fi smuls cineva aripile, frumoasele mele aripi şi m-a lăsat singură şi pustiită.. Nu-mi pot explica starea aceasta... Mă simt dezamăgită, deznădăjduită, descurajată... Îmi vin în minte doar cuvinte goale.. Poate e mai bine să iau o pauză, poate nu.. Chiar nu ştiu.. 
Simt doar nevoia de a mă lăsa pradă sentimentului...Nu mai am forţă să strig...






O zi săptămână bună !! :*:* Sper să ne auzim cu bine !! :*:*


 

You're killing me slowly...




XoXo,
Adry ♥

5 comentarii:

  1. Haide numai fi asa posomorata, viata tuturor e plina de suisuri si coborasuri, bucurii si dezamagiri, fericiri si tristeti.. dar trebuie sa sti ca speranta nu moare niciodata. Asa ca alunga repede tristetea, tine capul sus si priveste cu optimism spre viitor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult :*:* pff, nici nu ştiu de ce am nevoie ca să ies din starea asta.. dar mulţumesc din suflet pentru ce ai zis :*:*

      Ștergere
  2. Hopaa, ce-i cu starea asta? Capu' sus, Adry, nu merita! :)
    Fiecare trecem prin asta, trebuie sa gasesti forta sa treci mai departe. Sa te vedem vesela si roz data viitoare, ok? :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Rose :*:* Aşa e !! :*

      Roz şi veselă datorită vouă !! :*:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥