10 aprilie 2012

Smile for me day !

Eh, e vacanţă şi cred că zâmbiţi şi singurei ;)) Dar nu mă pot abţine să nu respect obiceiul ăsta nou format ♥ Dar vreau să facem ceva nou. Am găsit testuleţul ăsta (da, ştiu că îl ştiţi !!:)) ) şi chiar dacă l-aţi mai făcut, poate de data asta găsiţi altceva :). Aş vrea să ştiu şi cum vă simţiţi. Aşa că vă rog să-mi lăsaţi într-un comm melodia care vă descrie starea de spirit de acum ♥



Eu acum mă simt ceva în genul :





O zi superbă să aveţi !! ♥


XoXo,
Adry ♥




14 comentarii:

  1. Mi-e atat de somn incat nu vad niciun cuvant!:)) Sorry. Apropo, am terminat filmul si nu-mi pare rau ca l-am vazut! <3 E foarte tare.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult că ţi-a plăcut :x:X:x

      Dee, ce faci uh noaptea în loc să dormi ?:)) :x

      Ștergere
    2. Ei, vezi sa nu-ti zic:)). Glumeeesc:*. Ce nu fac eu noaptea? :))

      Dee.

      Ștergere
    3. Păi asta întrebam şi eu :)) :*:*

      Ștergere
    4. Nimic rau in orice caz:)). Muzica, filme... abdomene!(ziua mi-e prea lene sa le fac asa ca macar noaptea sa fiu in forma) :)).

      Dee.

      Ștergere
    5. Am înţeleeees, eşti o creatură a nopţii :x E bine atunci :))

      Că veni vorba de filme: ai putea să încerci 'Disturbia' :x sau 'Jumper' sau 'Push' :x

      Ștergere
  2. Ma mir ca am gasit 3 cuvinte la cate litere erau ! Sad, funny si lovely :D.Really ? Adry sunt curioasa care au fost cuvintele gasite de tine?

    P.S: Tare melodia !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Înseamnă ceva dacă ai găsit aceste cuvinte :*
      Cred că aia era şi ideea :)) Să te ţină ocupat :-? eh, anyways :)) Eu am găsit Sad, nice, beautiful :D

      Ador melodia şi mai ales pe Jessie J- are nişte versuri absolut superbe :x

      Ștergere
  3. Deci.. nu am gasit NICI UNUL! :)))....

    RăspundețiȘtergere
  4. Va invit la un concurs pe blogul meu: fantasybooks-27.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci chiar îmi e imposibil să găsesc ceva, sunt unică! :))
    Dar e funny să stai așa să-ți storci creierii :))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥