3 aprilie 2012

Smile for me Day ! #3

Eh, şi uite că am intrat în a treia săptămână de când am deschis acest blog. Sincer, această zi de Marţi a fost constructivă : am fost la bibliotecă şi am împrumutat câteva cărţi interesante 

  • 'Confesiunile unei iubăreţe'- Michelle Cunnah ( mă bazez pe recomandarea Annei :*)
  • 'Eseuri de îndrăgostit'- Alain de Botton (am nevoie de iubire :)) )
  • 'Mumia sau Ramses cel Blestemat'- Anne Rice ( nu ai cum să rezişti tentaţiei )
  • 'Fratele Grimm'- Craig Russell ('Când moartea nu este doar o poveste...'- cum să nu-ţi placă aşa mesaj :)) )
Şi acum o pastilă de râs. :)

















Sper că v-am făcut măcar să zâmbiţi !!
Mă simt cam ciudat- e o stare greu de explicat :-??.. Mă bag la citit, poate îmi mai revin. 
O zi bună 'and may the odds be ever in your favor !'  - nu m-am putut abţine :D !! :*


XoXo,
Adry ♥

4 comentarii:

  1. Deci ultimele 4 poze sunt geniale pur și simplu!! =)) Și sunt și adevărate! =))
    Sper să îți placă și ție ”Confesiunile unei iubărețe” ! :*
    Să ai o seară frumoasă !!! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acel sentiment ciudat era oboseală :))
      Sincer şi eu sper să îmi placă :x

      Mersi la fel !!:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥