25 aprilie 2012

Show me ! ♥


Mi-a venit o nouă idee pentru o nouă rubrică (mersi Ella !! :*:*). Se va numi 'Show me !' . Şi o să fie în felul următor: voi îmi trimiteţi o poză, orice poză pe care voi vreţi să o comentez sau ceva pe acolo pe mail sau la idul de contact (dreapta blogului la 'Daţi un ghiont'). Rubrica va fi în fiecare miercuri ♥ Prima imagine esteeee :


Aştept cu nerăbdare momentul în care vom vorbi, momentul în care îţi voi auzi râsul şi-ţi voi vedea ochii sclipind de iubire...
 Clipele trec infinit mai greu când suntem departe unul de altul.. 
Vreau să te simt aproape, vreau să te ştiu lângă mine. Iar când ne vom revedea iubirea mea va fi mult mai mare, căci voi şti cum este lumea când nu eşti lângă mine. Voi şti cum mă simt când nu eşti în spatele meu.. 
Când vom fi împreună, îmbrăţişaţi îţi voi simţi pieptul cum se ridică regulat şi-mi voi potrivi inima să  bată odată cu a ta pentru că împreună suntem unul singur, împreună suntem un tot. Două jumătăţi distincte ce se completează. Îmi voi pune mâna pe pieptul tău, capul pe umărul tău, mâna în părul tău... mă voi lăsa purtată de iubirea ta. 
Ne vom pierde unul în celălalt, vom căuta noi înţelesuri în apusul cel rubiniu al Soarelui, vom număra Stelele, vom surâde inocent la măiastra Lună ce ne va fi confident şi protector. Sub cerul înstelat, tu lângă mine, eu lângă tine e tot ce-mi pot dori...


Eh, cam atât :)) Inspiraţia vine greeeeu astăzi. :-?? Aştept păreri 





XoXo,
Adry ♥

4 comentarii:

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥