7 aprilie 2012

Short stop ! :)

Spre ruşinea mea, astăzi nu am idei de postat :( 
Mă gândeam să vă recomand din tot sufletul filmul 'Moulin Rouge' din 2001, un film excepţional care l-am vizionat aseară pe ProTv. A fost superb, am râs, am plâns şi am oftat !!
Este un film despre adevăr, frumuseţe, libertate şi -mai presus de toate- despre iubire, într-un cadru strălucitor şi fascinant: clubul de noapte Moulin Rouge şi Parisul de la sfârşitul secolului XIX. Acţiunea are loc între anii 1899 şi 1900. Filmul prezintă povestea de dragoste dintre un tânăr scriitor englez- Christian- şi faimoasa curtezană de la Moulin Rouge- Satine. Dar, inevitabil, apare şi Ducele- un aristocrat enervant care se îndrăgosteşte de Satine şi o vrea doar pentru el. Satine este prinsă între datoria pe care simte că o are faţă de Harold Zidler, şeful de la Moulin Rouge care a avut grijă de ea, şi iubirea ce o simte faţă de Christian.  

Mai multe nu vă spun, vă las să descoperiţi voi restul acţiunii. Pe mine m-a marcat sincer această poveste tragică de dragoste !! :(



Cel mai important lucru pe care îl vei putea învăţa este de a iubi şi de a fi iubit !
Christian
- Moulin Rouge (2001) -





XoXo,
Adry ♥

2 comentarii:

  1. L-am pus sa se incarce:). Azi il vizionez si revin cu o parere:*.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar te aştept să-mi spui ce crezi despre el :x :*:*
      Vizionare plăcută !! :*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥