2 aprilie 2012

OMG day :x

Deşi se anunţa o zi de Luni oribilă -ca majoritatea pe care le am de o vreme încoace- a devenit o zi superbăăă! :x 
Să o iau în ordine cronologică :))

  1. Am primit bursa pe care o aştept de la începutul anului- rezultă: PAŞTELE A VENIT MAI DEVREMEEEE :x BOOKS BOOKS BOOKS :x
  2. Am fost la 'The Hunger Games' cu colegii de şcoală- rezultă: OMG ! OMG ! a fost marfăăăăă ! :x Am ţipat, am râs şi -eh, asta e !- am lăcrimat la scena când Katniss îi spune lui Peeta că nu îi vor lăsa să aibe un câştigător !! :(:x
  3. Am terminat să dau comanda la 'Cele 13 motive', 'Evernight', seria 'Casa Nopţii' (8 vol) şi seria 'Îngerul Nopţii' (2 vol) :x - rezultă: OMG ! Fericire maximăăăă !
Off :x a fost o zi superbă !! Ziua voastră cum a fost? 

Cum să nu-i adori ? :x



Pe final nu pot să vă zic decât : 'Happy Hunger Games! And may the odds be ever in your favor !'


PS: Pur şi simplu ador rochiile în care apare Katniss în public :x şi efectul de flăcări ? Supeeerb :x Vreau şi euuuu ! :x Şi l-aş mai vrea şi pe Gael - da, ştiu că îl ador pe Peeta, dar Liam e mai înalt decât Josh :)):x !!


XoXo,
Adry  ♥

3 comentarii:

  1. Ce zi 'OMG' ai avut! :))
    A mea a fost buna, mai aveam putin si adormeam daca nu-mi dadea colega-mea coate. :))

    Criss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) eh, eu zic că era şi cazul după câte am îndurat :))

      O zi bună în continuare !! :*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥