27 aprilie 2012

Old me is back ! ♥


Hey you, party people !! Uraganul acesta mov de veselie s-a întors !! Ceee atâta tristeţe ?! :)) Gata, mergem mai departe !! Mai sunt oportunităţi !! Aşa că mi-am revenit şi datorită vouă şi a vorbelor voastre dulci şi încurajărilor !! 
Şi, în plus, e primăvară !! Primăvara este anotimpul cel mai dulce posibil aşa că pentru încă două luni totul o să fie în floare !! Şi ca să sărbătoresc revenirea la viaţă am zis să fac o miculuţă schimbare de stil. După cum vedeţi blogul are o altă faţă şi, sincer, sper să vă placă !! ♥


Am descoperit ieri o melodie suuper tare de la Maroon 5 !! Vă invit să o ascultaţi !




Versurile vorbesc de la sineeee ♥
Even the sun sets in paradise.. 
All those fairytales are full of sh**t
One more fu****g love song I'll be sick !!

Pe mine una mă aduce la viaţă şi mi se pare super tare ♥ 

Hihi, iată că de azi suntem iarăşi într-o mini-vacanţă. Ce planuri aveţi ? Şi, mai ales, aveţi vreo dorinţă aparte pe care vreţi să vi-o îndeplinesc ? Ceva rubrici/ subiecte/ idei noi ? Eu sunt aici ca să vă ajut să vă simţiţi bine după o zi obositoareee ♥ (ei, da! şi ca să mă simt şi eu bine, dar totul este pentru voi !!)

Pe final, un mesaj de la mine pentru voi :




XoXo,
Adry ♥

13 comentarii:

  1. Aşa te vreau, Adry! :* Mă bucur că ai revenit! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu mă bucur că am revenit !! Mersi mult pentru încurajări :*:* Mega >:D< for you !!

      Ștergere
  2. O, da! O, daaaa! Mi-era dor de asa ceva! :> In mini-vacanta asta o sa dooorm, o sa citesc, o sa ma uit la filme. O sa merg la alergat in fiecare zi(sau cel putin asa mi-am propus) o sa stau afara. Maine merg la o prietena si raman peste noapte la ea. Cam asta fac eu de obicei, asa ca nu o sa am cine stie ce program incarcat in mini-vacanta asta:)).
    Sper ca tu sa te distrezi mai bine decat mine:*.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu ştii ce să zici !! :*:*

      Wow, ce planuri x_x
      Eu vreau să stau şi să citesc :)) şi să-mi fac temele x_x mai ales aia la mate că vine teza şi la un exerciţiu scriu circa 2 pag :)) O să vă arăt poate :))

      Vacanţa plăcuta scumpa mea !!:*:*

      Ștergere
  3. Sa nu-mi zici ca esti Gemeni :-?

    Si poti te rog sa faci in asa fel, incat atunci cand iti dau un comment, sa nu-mi mai apara sa scriu cuvintele alea? :D poti cauta pe la setarile blogului.. mersi :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu sunt Gemeni :)):p sunt Balanţă :)

      Erm :-? sigur :-? :*:*

      Ștergere
  4. DA DA!!! zambet , euforie , distractie , e primavara!

    RăspundețiȘtergere
  5. Yuhuu :) Adry a revenit ! >:D< E foarte frumoasa melodia de la Maroon5 :*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥