9 aprilie 2012

New obsession ! :x

Fiind prima zi de vacanţă ( Yeeey !) mi-am propus să mă mai destind puţintel cu un joc. Şi am făcut o nouă obsesie :)) Angry Birds !! :x 
Serios, cum să-i rezişti ?! Păi, nu poţi ! :)) Tragi cu păsări în purcei !! Şi totodată e bun pentru aţi perfecţiona dexteritatea şi capacitatea de a anticipa !! 
Mi-am descărcat toate Angry Birds de calculator care au apărut până acum !! :))

  • Angry Birds - original
  • Angry Birds Seasons
  • Angry Birds Rio
  • Angry Birds Space




I know, i know altă idee de post nu am avut !! Sunt foarte neinspirată astăzi :)

O zi superbă vă urez !! :*

ps: Vă las o melodie fooooarte nice :x  Voi dacă aţi conduce lumea ce aţi face ? :x



XoXo,
Adry  ♥

6 comentarii:

  1. O, nu si tu!:)) Cred ca toti pe care ii cunosc au jucat cel putin o data Angry Birds! Anyway, mi-e prea lene si sa dorm, dar sa mai descarc un joc si - cel mai important - sa-l si joc!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E chiar amuzant :)) Şi cel mai important e cam antistres :)) într-un mod malefic ;;)

      Ar trebui să încerc !! Trust me ;;):*:*

      Ștergere
  2. Am încercat și eu după ce am văzut postarea ta și pe la nivelul 4... m-am incurcat și n-am mai putut să lovesc porcii! :)) Dar mai încerc. E funny. Mai ales in zile din astea mohorâte.

    Șiii dacă aș conducea lumea... în primul rând aș face vacanțele mai mari, matematica mai rară, fizica inexistentă, cărțile mai ieftine.. 8->
    Tu?

    P.S. Este o idee bună pentru a fi postată! :*

    Love you.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am spus eu că e funny :))

      Chiar aşa o să postez şi ideea asta :-?

      Aww !!
      Love you to, my love !! :*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥