5 aprilie 2012

La uşă !!


Cam aşa
îmi văd eu uşa când sosesc cărţile :))
Iiiiiip !! :x E tot ce pot să zic !! :):x 
Dublă fericire azi ! A venit precomanda de la Leda :x şiiiiii comanda de la Litera :x The best morning and afternoon ever !! :))
Da,da ştiu că sunt o nebună pentru că am spart atâţia bani pe cărţi :)) Dar Paştele a venit mai devremeeee ;;) 
A, am terminat şi volumul 2 din ' Cele 9 vieţi ale lui Chole King ' - ' Răpirea '. O să-i fac şi recenzia :x:) (cred că mâine seară sau poate mai pe seară- cum doriţi :) )
Şi acum să vă arat ce am achiziţionat !! (calitatea e mai hmm pentru că pozele sunt făcute cu telefonul :D)

Marca Leda :x
Cele 13 motive- Jay Asher
Evernight- Claudia Gray

Marca Litera :x
Îngerul nopţii şi Crescendo- Becca Fitzpatrick
Casa Nopţii- P.C. Cast şi Kristin Cast
Ihihihihi !!

Şi o melodie care mi se pare perfectă în acest moment :x



Vă urez o zi superbă în continuaree !! :*:*

XoXo,
Adry 



10 comentarii:

  1. Wow! Ăstea chiar că sunt multe cărți! :)) Cât ai dat pe toate volumele seriei ”Casa nopții” ? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi 'Casa nopţii' e la reducere şi am dat 191.2 :)
      Da sunt multeee :x:)) Nu cred că îmi ia prea mult dacă mă înfig în ele. Abia aştept vacanţa :))

      Ștergere
    2. Ah, am uitat :) Le-am comandat de la Litera de pe site. Acuma se pare că au o reducere tentantă: fiecare volum e 23.90 :)

      Ștergere
    3. Sună foarte bine! Cred că o să mă înfig și eu în ele.. :D

      Ștergere
    4. Eşti invitata mea !!:*
      Aştept să ne confruntăm părerile după ce citim :)):x:*

      Ștergere
  2. Super :x o sa bag mana in monitor si o sa vi le iau pe toate :)) glm :D Lectura placuta va doresc >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii :*:*
      E bine de ştiut că nu sunt singura 'nebună' care e obsedată de cărţile fantasy şi YA :x

      Ștergere
  3. Pfoai! Cate carti! :)) M-am apucat si eu aseara de primul volum din Casa Noptii <3 Am citit si volumele din Ingerul noptii. sunt superbe <3
    Lectura placuta:)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥