28 aprilie 2012

Diferit de Tipare !!

Weekend ♥ Ei bine, m-am trezit cu o melodie în cap în dimineaţa asta. Şi m-a lovit inspiraţia :)) 'BANG !! Uite postarea de azi !!' 




Ce înseamnă să fi diferit în ziua de azi? Înseamnă să nu te supui tiparelor. Care sunt ele ? 
Pfoai, păi dacă nu ai cel mai nou model de telefon, poze cu duiumul pe FB din cele mai marfă cluburi, vestimentaţii cât mai sumare, cât mai puţină carte în cap, absenţe cu sutele în catalog şi nelipsitul iubit cu cea mai 'şucară' maşină nu eşti în trend !! (nu mă pricep la ce-i şmecher pentru băieţi aşa că nu mă bag riscând astfel să greşesc- deci, mă abţin).
Deci, vă anunţ de acum că eu sunt diferită :)) Nu am cel mai nou telefon (eh, încă îmi plac telefoanele pe slide :D), nu am poze cu sutele pe FB şi niciuna din club , mama şi bunul simţ m-au învăţat să mă îmbrac decent pe stradă. Ce pot să zic, încă mai merg la şcoală şi nu am căcuţă de cal în loc de creier. Of, Doamne! şi blasfemia cea mai mare !! Nu am iubit !! x_x 
Concluzie: nu sunt în trend!! Concluzie la concluzie: sunt DIFERITĂ !! Şi mă simt bine pentru că asta înseamnă că sunt specială. Nu mă supun tiparelor actuale ce promovează superficialitatea şi proasta creştere !! Sunt de modă veche, asta e !! Când văd un specimen din tiparele actuale îmi vine să o iau la fugă imediat după ce-i arunc o privire ce spune 'Vai de capul tău!! x_x'. Nu mă pot abţine!! 


Ce-i aşa rău să fi 'normal'- versiunea mea de normal sună ceva de genul: mai citeşti şi tu o carte from time to time, te îmbraci şi tu ca omu' botezat că doar nu mergi pe catwalk când te duci la pâine şi telefonul s-a inventat ca să vorbeşti la el- dacă ar şti nenea Graham Bell că invenţia lui a ajuns să facă poze şi să-ţi spună horoscopul mă întreb ce ar zice :-?. Nu e greu să-ţi aduci aminte că atunci când erai mic ai beneficiat de cei 7 ani de acasă şi să-i pui în practică. Dar nuuu!! Cum să fi drăguţ cu ceilalţi oameni ?! x_x Blasfemie !! Dacă eşti drăguţă o să-ţi cadă unghiile false !! Şi mai ales, dacă eşti drăguţă cum să mai trăieşti cu impresia că lumea are ceva cu tine ?! Nu, nu, aşa ceva nu se poate concepe !! Decât să fiu ca altele mai bine fac ca Jack şi o şterg !! x_x
Aşa că o spun clar şi răspicat: Nu suport specimenele care se supun tiparelor !! Dacă vreodată o să ajung - în cazul în care extratereştrii îmi fură creierul- ca o Barbie de plastic şi cu Ken lângă mine, vă rog, din tot sufletul trageţi-mă de mână şi strigaţi 'Wake up!!'- la nevoie băgaţi şi un scurt JAP-JAP, nu o să mă supăr :)). 


Voi sunteţi diferiţi de restul lumii ?? :x 




I am so different form the rest of the world- from the rest of the world
I wanna change the world- I wanna change the world that I'm livin'n !!
Me so different,
Me so special !!


XoXo,
Adry ♥ 

11 comentarii:

  1. Nu esti de moda veche, esti tu! Asta conteaza cel mai mult, sa fii pur si simplu tu. Cel putin asa cred eu. :d

    O zi frumoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Clar ai văzut un specimen ieșit din comun pentru care-ai scris asta! :)) Place place place! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eh, nu chiar :)) Dar acum că ai zis cam văd că da :)) Cum le ştii tu ca un om mare :))
      Mă bucur, bucur, bucur !!:*:*:*

      Ștergere
  3. Mdah... melodia aia nu e pe gustul meu! Si. vai... uite-o si pe antipatica aia de Elena Gilbert! Hi, Elena! :> :)) E bine sa fii diferit de restul lumii... intr-o forma buna a cuvantului. PS: Fii schimbarea pe care vrei s-o vezi in ceilalti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi mie îmi place :))

      Ai o problemă cu biata Elena :))

      Ai dreptate !! :*:*

      Ștergere
  4. Atunci cand esti diferit, ai ceva special ... si tu ai acel ceva special ! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Din descriere => eşti super cum eşti, specială! Mă bucur enorm că ai o astfel de mentalitate sănătoasă! Şi eu urăsc tiparele!!!

    (woohoo, se încadrează şi moi în postare; numai că am iubit ca lumea, de când mă ştiu, acelaşi băiat şi încă-l iubesc şi destinul face că totul a fost reciproc şi... el e iubitul meu:D:X:X)

    Pupici şi-un 1 mai minunat! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi B :x:X:x

      Mă bucur că te regăseşti :x
      >:D<>:D<

      Doamne, ce duuuulce !! :x:x La mulţi înainte :x Aşa poveste de iubire vreau şi eu 8->

      Şi eu te pup şi te hug.uiesc !!
      Un 1 mai special şi plin de zâmbete!! >:D<:*:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥