30 aprilie 2012

Dacă vrei să plângi iată cum !! ♥

Hey everybody !! ♥ Aseară m-am uitat la un film absolut genial ♥ Un film cu Nicolas Cage şi Meg Ryan în regia lui Brad Silberling-  'Îngerul păzitor' (titlul original 'City of Angels') din 1998. 
Ei bine, este vorba despre un înger pe nume Seth (Nicolas Cage) şi de o doctoriţă cardiolog Maggie Rice (Merg Ryan). Seth se îndrăgosteşte de ea încă de când o vede prima dată şi de atunci o veghează. Se naşte o frumoasă poveste de dragoste, dar măcar de ar fi doar atât...
 El, totuşi, este un înger care nu are simţ tactil iar ea deşi îl simte el este rece la atingerea ei... Va alege Seth să cadă pentru ea ? Va da lumea superbă în care trăieşte pentru o viaţă de muritor alături de femeia iubită ? Normal că da. Ce se va întâmpla mai încolo nu vă spun. 

Este un film super emoţionant (la care da! am plâns de am udat faţa de pernă :)) şi sunt mândră de mine!!) şi cine are nevoie să-şi aducă aminte că dragostea şi sacrificiul încă mai există ar trebui să vadă acest film superb. Ar mai fi de precizat că tânărul şi superbul Nicolas Cage umblă tot filmul într-un duster negru superb ♥  
Filmul mi-a adus aminte că există acolo undeva un înger păzitor care are grijă de mine.. Ce aş vrea să aleagă să cadă pentru mine..  ♥


She didn't believe in angels until she fell in love with one.



Câteva replici care mi-e mi-au plăcut la nebunie 

  • Maggie Rice: I wait all day, just hoping for one more minute with you, and I don't even know you.
  • Seth: I fell.
    Ann: Evidently. Off a train?
    Seth: I fell in love. Ann, please help me find her.




Seth: I would rather have had one breath of her hair, one kiss of her mouth, one touch of her hand, than eternity without it. One.



XoXo,
Adry  



6 comentarii:

  1. Ce frumoos, o sa ma uit si eu la el. :x Mi se pare interesant.
    Apropo de plans... imi amintesc ca am inceput sa plang la A walk to remember cam de la a doua jumatate a filmului plus o ora dupa ce se terminase. :)) oricum a fost superb <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte frumos :x Eu nu l-am prins de la început, dar este genial :x

      Nu am văzut A walk to remember :(
      Şi ştiu cum e :)) Şi eu am plâns încă vreo oră jumate după Titanic :))

      Ștergere
  2. L-am văzut şi eu în vacnţă, parcă, pe ProTV. Am ratat finalul :(
    Îmi place cum joacă Nicholas Cage :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să te uiţi pentru că finalul face toţi banii :x :*:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥