4 aprilie 2012

Da, şi ... ?

Da, mi-am făcut blog şi ... ?!
Ce dacă nu am decât 5 followers ?! (Zic 'Doamne ajută!' şi pentru ei !! ) Ce dacă nu urmăreşte nimeni ce postez zi de zi ?! Ce contează ?! 
Scriu ca să mă simt bine, scriu ca să mă descarc, scriu în speranţa că îi pot ajuta şi pe alţii să facă alegerea corectă. Asta e, atâta mă pricep, atâta fac ! Orice om e liber să facă ce vrea, cum vrea şi când vrea. Fiecare cu gusturile lui, fiecare cu părerile lui. Fiecare citeşte ce vrea. Fiecare ascultă ce vrea. 
Nu am să încetez să scriu doar pentru că nu citeşte nimeni, scriu pentru cei 5 followers pe care îi am, scriu din plăcere şi am să continui să o fac. :) 
Logic, mă interesează şi de ce nu urmăresc şi alţii. Logic, vreau să ştiu dacă şi unde greşesc pentru a îndrepta şi a face o treabă din  ce în ce mai bună. Dar asta nu mă va opri ! Aripile mele sunt larg deschise spre noi orizonturi şi sunt total dedicată blogului- este şi normal, s-a născut din pasiunea mea, din plăcerea de a face magie aşa cum am văzut pe blogul lui Rose (Addicted to books :) ),  al AnneiAnna's words ) sau al fetelor de la Love for books  . Ele mă inspiră şi le mulţumesc pe această cale şi lor!  
Pentru Rose, Anna, Dee şi Criss !
Mulţumim că ne inspiraţi zi de zi !
Din respect pentru cei care urmăresc acest blog am să continui să fac ceea ce-mi place !

A trebuit să spun asta, prea mult m-au măcinat astfel de situaţii. Este problema mea şi a Angelicăi ce facem cu acest blog (şi dacă tot am menţionat de Angi- ea în momentul de faţă are calculatorul bulit, dar îşi ocupă timpul cu cărţi şi lucrează la recenzii, aşa că atunci când se va rezolva problema va debuta şi ea în forţă !!). Asta e, aceasta sunt, aşa scriu şi nu am ce să fac. Fiecare are dreptul de a alege ce citeşte, când şi cum. :) 
Nu am să schimb formatul acestui blog. Este mândria mea şi munca mea ! 
Aşa este şi în viaţă. Ce dacă sunt înaltă şi slabă sau mică şi plinuţă ? Asta sunt şi îmi place ! Nu am să mă schimb doar de dragul de a mă schimba sau doar pentru că aşa zice lumea !! 
My life, my choice !! It's my life !!




XoXo,
Adry ♥ 

 

6 comentarii:

  1. Mă făcuși să am lacrimi în ochi. Mă bucur că îți place blogul meu și te inspiră!
    Și îmi place atitudinea ta. Niciodată să nu renunți la ce îți place, nu conteaza cine, ce zice, contează numai că ție îți place și te face fericită și atunci când te și pricepi, așa ca tine, e perfect! Să nu te lași! Eu știu sigur că o să-ți citesc mereu blogul pentru că este foarte.. liniștitor și mai mereu zâmbesc datorită posturilor tale funny. :D Și abia aștept să apară și Angy! :)
    Să ai o zi frumoasă! Și să zâââmbeeeeștiiii muult! :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Săru'mâna mult de tot, scumpa mea !! :x
      Nu am urmărit să te fac să plângi, e purul adevăr şi încă o dată îţi mulţumesc !! :*
      Am să încerc să zâmbesc cât de mult pot eu ! :*

      Ștergere
  2. Tu glumesti? :)) Eu am avut 5 followers abea dupa un an de bloguiala :)).... :D Super melodia \m/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mă refeream la asta. De obicei, lumea se uită şi vede că nu ştiu care blog are nu ştiu câţi followers- fără să se intereseze de vechimea lui şi etc.- şi apoi vin, se uită la noi pe blog şi văd doar 5 şi trag concluzia că e naşpa şi pierdere de timp... :)

      Ștergere
  3. Vaai, cât de dulce din partea voastră! :* Mă faceţi să roşesc.
    Mă bucur că lipsa de followers nu vă intimidează şi continuaţi să faceţi ceea ce vă place. Eu, ca de exemplu, după vreo 6 luni aveam 10 followers şi m-am oprit din postat. Dar aşa ceva nu se face şi mi-am învăţat lecţia :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai tot dreptul să roşeşti :*:*
      Eh, e puţin intimidant, doar că îmi place prea tare să scriu ca să mă întristez prea rău :)) :*:*

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥