17 aprilie 2012

Another short stop and Strike #7 + Smile for me !!

După multă trudă şi nervi ucişi am reuşit să mă conectez la net !! :)) Azi avem aşa : tema de gândire (că doar am promis), Strike #7- recenzia la 'Crescendo' şi o doză mică de Smile for me. A, şi am o surpriză !


Ce înseamnă Paştele pentru mine ! (15.04.2012)

Înainte de Paşte v-am întrebat ce reprezintă acesta pentru voi. Eh, acum a venit rândul meu să răspund! Sincer, aş fi vrut să am un răspuns elaborat şi filozofic, însă întâmplările nu mă ajută :))
Am mers şi eu pentru prima dată la biserică de Înviere şi, sincer, puteam să trăiesc şi fără !:)) De ce? Simplu: am stat pe întuneric până la 12 (eu venisem de la 11.20), colcăia de tineret din ăsta cu arfe şi telefoane pe touch (of, Doamne!! nici la biserică nu vin nemachiate ! :)) dacă dau peste Prince Charming !! *rolling eyes*), babele îşi luaseră locurile pe scaune în primire. La 12 s-a gândit şi popa să strige 'Veniţi de luaţi lumină !' şi cineva şi mai luminat a aprins becurile. Doamne, câtă îmbulzealăăă !! Eu am zis: cu cât trece lumina prin mai multe mâini cu atât îşi pierde 'puterea'. Concluzie: lumina din mâna lu' popa e cea mai sfântă!! Pff, şi nu aşa cu o lumânărică- ce-i asta?!- cu câte trei candele să fie siguri că e suficient de sfântă !
Într-un final, se iese afară şi începe popa să citescă - impropriu spus pentru că el o cânta, dacă se poate numi aşa :))- dintr-o Evanghelie. Şi ce-i aia citire dacă nu se foiesc alde 'fiţe de Bucureşti/ Giurgiu' pe lângă popa ?! Culmea, se aşează fix în faţa mea şi mai-mai să-i dea lu' mamaia peste candelă. Îl bat eu pe umăr pe un puştiulică şi-i zic 'mai uşor /:)' şi el se uită, vede că luasem poziţia de 'vezi ce zici că ăla eşti !' şi bălmăjeşte un 'mă scuzaţi'. Amicul lui de lângă el, se uită amuzat la mine, apoi la puştiulică şi-i zice 'stai mă cuminte'. Dau ochii peste cap şi-ncerc să fiu atentă la popa. Normal că mai apare şi un al treilea Crai de la Răsărit (care, de altfel, avea în urechea stângă un cercel cu o balanţă ♥ şi nişte ochi superbi, dar tot nesimţit era ) şi-ncepe să râdă de nu ştiu care fete de prin partea cealaltă. Ăia doi nu prea conversau cu el că ştiau sau bănuiau (că amicu' #2 îmi arunca ocheade când #3 vorbea) că poate o să mă iau de ei dacă mai continuă. Îşi ia repede tălpăşiţa când vede că nu are cu cine ! şi revin şi eu la slujbă.
După ce termină popa ce are de zis intră  în biserică (probabil pentru runda 2), urmat de cei 2 bufoni :)) Eu plec, trec pe lângă tipul care a tras clopotele- şi, ei bine, da ! era simpatic foc şi zâmbea mortal :))- şi mormăi un 'Eh, a fost bine !'.
Aş minţi să spun că a fost un dezastru ! Am văzut vreo doi băieţi drăguţi (ambii minori :)) la 14 ani )- ambii înalţi, unul blond ♥ şi altul brunet- şi cam asta a fost.
În concluzie, Paştele este o sărbătoare menită să ne aducă aproape pe toţi, un prilej de a primi cadouri şi.. o ocazie să spargem ouă !! :))
Voi ce aţi primit de la Iepuraş ?? ♥


Strike #7 (15.04.2012- later that day)

Pur şi simplu ador coperta ♥
Am devorat într-o zi volumul doi din seria 'Îngerul Nopţii'- 'Crescendo' de Becca Fitzpatrick. Garantat volumul te lasă cu gura căscată !! Fără să o mai lungim iată recenzia.

Câteva idei: Niciodată, dar niciodată să nu vă miraţi de cât de perfectă poate fi viaţa în unele momente pentru că 'you will jinx it ' (dacă aş traduce :-? ar suna ceva în genul 'o veţi deochea'). Cum ştiu asta? Simplu: Nora s-a minunat de fericirea ei, oferită de prezenţa lui Patch în viţa ei. Din acel moment totul începe să-i meargă prost. Şi când spun 'prost' vreau să spun că i-a mers de-a dreptul oribil !! Apar foarte multe probleme ce-i sfâşâie inima şi trecutul bate la uşă, dezorientând-o şi mai mult. Unde va găsi puterea să meargă mai departe nici ea nu ştie. Ştie că vrea răspunsuri şi va încerca să le obţină !

Citate: Cartea este plină de scene intense, momente amuzante şi clipe dulci. Iată câteva citate ce vor creşte curiozitatea voastră.
  • Nenorocit ? Vorbea din nou cu gândurile mele, iar tonul vocii lui era rece şi tăios. Încerc să respect regulile. Nu am voie să mă îndrăgostesc de tine. Ştim amândoi că nu e vorba de Marcie aici. Aici e vorba despre ce simt eu pentru tine. Trebuie să mă abţin. Am ales un drum periculos. Tocmai pentru că m-am îndrăgostit am ajuns de la bun început să am probleme. Nu pot să fiu cu tine aşa cum îmi doresc.
  • -Nu i-am rupt falca, dar, dacă te mai atinge vreodată, falca o să fie prima de pe lista lucrurilor pe care o să i le rup.
  • - Ce s-a întâmplat ?  - Câine. Câine mare. Tocmai a apărut împleticindu-se din sufragerie sau cum se numeşte spaţiul ăste deschis enorm. Se holbează la mine. Pe bune, se uită fix în ochii mei.  - Ce fel de câine e ?  -Nu cunosc ultimele noutăţi în materie de rase de câini, dar presupun că e un doberman. Are o faţă ascuţită şi îşi arată colţii. Seamănă destul de mult cu Marcie, dacă asta te ajută cu ceva. Hopa! Tocmai şi-a ridicat urechile. Vine spre mine. Cred că e un câine din ăla care-ţi citeşte gândurile. Ştie că nu stau aici de pomană, a înţeles că am ceva de rezolvat...


Părerea mea: OMG !! Spuneţi-mi că nu s-a terminat !! Volumul acesta a fost atâât de 'OMG'. Am râs cu lacrimi, apoi m-am speriat de am sărit în sus, am plâns şi m-am îndrăgostit iremediabil de serie ♥ Am avut unele momente în care-mi venea să o iau pe Nora la palme. Avea o purtare atât de copilărească.. Dar a evoluat, s-a maturizat. Faţă de Nora din volumul 1, cea de acum, de la sfârşit, este o fată mai puternică. Iremediabil m-am îndrăgostit de Patch (deşi, am avut momente- pe parcursul celor două volume- în care l-aş fi bătut bine de tot şi pe el !!), aşa misterios, puternic, incredibil de sexy şi protector ♥ ♥ M-a deranjat că era atât de închis în el- cam prea mult după părerea mea- dar, în final, este un 'good boy', indiferent de ce cred EI !! Veţi îndrăgi această serie garantat 100%.

Informaţii generale: Volumul doi al seriei 'Îngerul Nopţii'- 'Crescendo' a apărut în anul 2010 la editura Litera. A fost desemnat de către New York Times #1 Bestseller. Este un roman publicat în 33 de ţări.

Nota: Nu mai încape îndoială. 5 ★ din 5


Ascultam melodia aceasta când scriam recenzia şi mi s-a părut genial de potrivită pentru povestea dintre Nora şi Patch (i know. Nora nu-l ştie atâât de bine pe Patch, dar ador restul versurilor pentru că se potrivesc în mare măsură). ♥ ♥ ♥

Smile for me day !! (17.04.2012)

Să mai zâmbim puţin. Am câteva poze marca Ellen - 'What's wrong with this photos ? photos'. Let's smile. ♥ Să vedem dacă vă daţi seama ce e în neregulă cu pozele astea :))









Surpriza constă în vestea că... în curând - hai fie, sâmbătă când vin !!- dau drumul la 'Leapşa muzicală #2'. Aseară am terminat de pus la punct întrebările şi vă spun sigur că o să o adoraţi ♥ Dacă prima a prins atât de bine sunt sigură că cea de-a doua o să fie blockbuster :)) V-am pupicit şi hug-uit !! 



XoXo,
Adry ♥


  

10 comentarii:

  1. Deci Invierea a fost maxima!=)) Ce stii si tu sa faci la biserica, sa te uiti dupa baieti!:))
    Si-s si minori pe deasupra!
    Deci sa stii ca am ras cu lacrimi inca de la primele randuri... de fapt, de cand mi-ai povestit prima data:)).
    Deci e ok sis! :> Macar ai avut ce citi(btw, tare recenzia).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aww :x Thx Sis :x

      Mă bucur că te-am amuzat :))

      Ce să fac şi eu acuma ?!:))

      Ștergere
  2. Ooo, Adry :> O Înviere de zile mari! :)) Eu de când am aflat de Dimitri niciun băiat nu mi s-a mai părut drăguţ :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici că-mi mai trebuie altă Înviere :)) La anu' iau lumină de la Electrica :))

      Eh :x Imaginaţia mea ... :)) întreab-o pe Dee că ştie mai bine :))

      Ștergere
  3. Pt prima data la Inviere? :)) Eu n-am fost... a plouat afara. Dar oricum la mn la biserica nu e chiar asa de rau de Inviere... In orasul meu, majoritatea cocalarilor nici nu prea mai vin la Inviere. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eh, uite ca m-ai facut sa ma apuc sa citesc 'Îngerul Nopţii'- 'Crescendo' :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ador seria "Ingerul Noptii", cred ca e preferata mea. Patch e incredibil de bun =p~ iar Nora are personalitate, ce sa mai. Super faina recenzia ta! Mi-a placut mult!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Uau! Ce poveste de Paște! =)) Mișto așa! Adry nici nu se poate întoarce că dă de băieți drăguți. Nț-nț!
    Așa deci, PATCH, PATCH! Am terminat cartea asta în câteva ore. Asdfghjkl! Prima a fost genială. Asta a fost drăguță.
    Super recenzia! :)
    Ce poze. Mda, ce poze! =))

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥