12 aprilie 2012

3 în 1 !!

Hey everybody ! Să o luăm cu începutul : sunt super mândră că ideea de 'Leapşa muzicală' a prins (când o să mă întorc mai vin cu o Leapşa- am o nouă idee ♥). În al doilea rând: postul de azi va fi 3 în 1. Adică : o să fie o Leapşa de la Criss şi Dee, Strike #5 - recenzia la ' Evernight' şi câteva rânduri de la mine pentru voi cu urări şi o temă de gândire şiiii era să uit esenţialul :)) Să vă anunţ că sunt mândră că blogul va împlini o lună pe 17 aprilie ♥ ♥ ♥. Să începem :


Leapşa ♥

  • Din ce an aţi început să citiţi cărţi fantasy şi care a fost prima carte de acest gen citită ?
Păi, 16.06.2005 - sfârşitul clasei a IV-a. Prima cartea a fost Harry Potter şi Camera Secretelor (primită premiu cu dedicaţie :)) )
  • Ultima carte câştigată la un concurs.
Nu am participat la niciun concurs :D:D
  • Ultima carte cumpărată.
Ultimele cărţi cumpărate au fost 'Cele tre1spr3zece motive ', 'Evernight', seria 'Îngerul Nopţii' şi seria 'Casa Nopţii' . ♥
  • Citatul preferat.
Am o grămadă de citate. În acest moment îmi place : 
Indiferent ce faci in viata e nesemnifivativ. Dar e important sa o faci. (Ghandi).
  • Autoarea/ autorul preferată/ preferat ?
Greu de spus cu exactitate... merg pe mâna lui Richelle Mead
  • Personajul preferat din orice carte.
Rose din Academia Vampirilor - nu ai cum să nu o adori :))
  • Prima recenzie făcută vreodată.
Prima Recenzie a fost la 'Mâna stângă a lui Dumnezeu'- Paul Hoffman.

Şi atât a fost cu Leapşa asta !! Leapşa o primeşte oricine o citeşte şi nu o are :D

Strike #5

Aseară am terminat primul volum din 'Evernight' de Claudia Gray. Este o gură proaspătă de noutate binevenită. Vă spun sincer că este o carte ce vă va uimi prin ideile noi introduse. (Exact, nu vă spun care sunt :)) !! ).    [Da, îmi încep toate recenziile cu 'aseară' :)) pentru că eu citesc noaptea !! :D]

Câteva idei :  Bianca este o adolescentă de 16 ani care suferă de o timiditate excesivă. Când se mută împreună cu părinţii ei la Academia Evernight, aceasta doreşte să plece încă de la început. De ce? Pentru că simte că nu aparţine locului şi este privită ca o paria între elevii de la Evenight. Însă lucrurile se vor schimba încet încet şi aceasta va realiza că lucrurile în care a crezut nu sunt în totalitate adevărate.

Citate: Destul de greu să caut câteva citate care să nu vă dezvăluie nimic :)) Dar am reuşit !!
  • E ciudat- de obicei, toată lumea zâmbeşte când îţi spune că eşti timid. Ca şi cum ar fi ceva drăguţ, un obicei lipsit de însemnătate care dispare pe măsură ce creşti, aşa cum gropiţele care se formează în obraji când zâmbeşti dispar după ce-ţi pierzi dinţii de lapte. Dacă ar şti cum te simţi- când eşti într-adevăr timid, nu doar nesigur pentru început- n-ar mai zâmbi. N-ar face-o dacă ar şti cum ţi se face stomacul ghem, cum ţi se acoperă palmele de sudoare şi cum îţi dispare abilitatea de a rosti ceva logic. Nu e nicidecum drăguţ.
  • - Încă suntem prieteni.  - Excelent ! Aici, ciudaţii trebuie să fie uniţi.   -Mă numeşti pe mine ciudată ?     - E cea mai mare onoare pe care ţi-o pot acorda.

Părerea mea: Cum spuneam este o gură proaspăta de noutate. Se citeşte uşor ( în 3 nopţi am devorato ! ), însă primele 150 de pagini sunt chinuitoare. Adică, pe mine, m-a ucis total. Erau situaţii gen 'Who am I ? What am I doing here ? blaaah'  (exact ca introducerea de la Easy A :)) ) şi mai ales creierul meu striga 'Clişeeeeu !!'- dar avea să se înşele amarnic !! Când am ajuns pe la 150 a fost ceva gen 'BANG !!' m-a lovit o întoarcere de situaţie şi eram super şocată :)). Autoarea a reuşit să mă ţină bine de tot în priză şi mai încolo iar m-a lovit o ditamai palma 'BANG BANG !! '. Dar, nu mi-a plăcut alegerea Biancăi [-( [-x. O să înţelegeţi voi. Tot ce vă spun e că eu aş fi ales cealaltă opţiune :))

Informaţii generale: Cartea este prima din seria cu acelaşi nume- 'Evernight'. A apărut în luna aprilie a anului curent la Leda. Claudia Gray (pe numele său adevărat Amy Vincent) este o autoare de romane de dragoste fantasy pentru tineri.  Mai multe găsiţi pe http://www.claudiagray.com/ .

Odată ce am început să citesc Evernight, 
n-am mai putut-o lăsa din mână!
De-abia aştept următoarea carte din serie !
- L. J. Smith, autoarea seriei Jurnalele Vampirilor -

Nota: Pentru că nu mi-a plăcut absolut deloc alegerea Biancăi, dar mi-au plăcut super mult ideile geniale ale autoarei o să-i dau 4 ★ jumătate din 5 !! :D

Câteva urări !!

Primul lucru care vreau să-l trec în revistă este faptul că blogul Noi 2 si un blog împlineşte o lună pe 17 aprilie !! ( din tribune se aud urlete extaziate şi multe urale 'Hip hip Uraa !!' mulţimea o ia razna !! - nu vă luaţi de visul meu :)) ). Eu nu voi fi aici ca să postez aşa că vă mulţumesc de pe acum că ne citiţi blogul şi promit că nu vă voi dezamăgi !! BIIIIG HUUUUUG 4 YOU ALL !!


Al doilea lucru se referă la faptul că vine Paşteleeee !! Asta înseamnă o perioadă fericită, liniştită - numai bună de sărbătorit în familie, alături de cei dragi, în jurul mesei spunând anecdote jenante de când eram noi mici şi băgam pietre în gură ca să le spălăm ( VINOVAT !! :D:D:D ). Eu îmi voi petrece Paştele la ţară şi sunt super extaziată. Va fi primul Paşte departe de mama şi tata, dar va fi şi primul Paşte la ţară cu mamaie şi tataie. Chiar sunt curioasă cum este această sărbătoare celebrată la ţară !!
Concluzia: vă urez un Paşte fericit, călduros, plin de lumină şi bunătate ! Fie ca Iepuraşul să vă aducă fix ceea ce vă doriţi şi să vă bucuraţi din plin de clipele petrecute cu cei dragi !!


Aşa şi acum vă dau o temă de gândire :D. Care este semnificaţia Paştelui pentru voi ? Eu o să postez când mă întorc de la ţară răspunsul meu - da va fi cam alandala să postez despre Paşte cu mult după Paşte :)), dar îmi asum riscul. 

Cam atât :( Mâine plec la ţară aşa că blogul va rămâne singur singurel :( (mi se rupe sufletuuuul !!) Vă urez spor la scris, citit, sărbătorit !! V-am pupăcit şi hug-uit !! Aveţi grijă maximă de voi !! Ne auzim sâmbăta viitoare !! :*:*


ps: Scuzaţi lungimea post-ului :)) :*:*






XoXo,
Adry ♥

6 comentarii:

  1. Faina recenzie. :)
    Si.. Pastele inseamna pentru mine... :-?.. sa stai sa degeri in picioare astepand sa iei lumina si sa spargi oua:)).

    Criss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii >:D<

      Eh, acu şi cu tineee :)) Merită să stai şi să spargi ouă după :>:)) >:D<

      Ștergere
  2. Primul citat de la Evernight, pe care l-ai postat: Damn, are atata dreptate! :|

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place recenzia! :x Acum ce citești?
    La mulți ani blogului, sau mai bine zis, la multe luni! :)):x
    Așaaa pentru miiine, Paștele înseamnă.. ouă colorate! :))

    P.S. Am terminat ”Academia vampirilor” ;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersii :x să o citeşti ptr că e genială :)) poate o să îmi dai dreptate cu alegerea Biancăi :))
      Păi mă apuc mâine de Îngerul Nopţii apoi Crescendo şi după Casa Nopţii primele 2 volume şi după recitesc Enigma Otiliei ptr şcoală :))

      Mersii ptr uraree :x
      Aveţi o problemă cu ouălele :))

      Aştept recenzia :x:x

      Ștergere
  4. Paşte fericiiit! >:D<
    Abia aştept să îmi iau şi eu Evernight :)
    Abia aştept să văd ce zici de Îngerul nopţii. Mai ales de Patch ;))
    Kisses :*

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥