22 martie 2012

The world collapses

Atât de... fără cuvinte, doar durere şi dezamăgire. Străbătută de 1 000 de fiori pe şira spinării la intervale neregulate... Într-o secundă totul se prăbuşeşte, de la o înălţime spectaculoasă, cu un bufnet atât de mare- totul pică. S-au dus: iluzii, speranţa că totul va fi altfel de data asta, vise şi atât de multe planuri. Inima-mi plânge, acum când soarele se oglindeşte în lacrimile ei se formează mii şi mii de curcubeie. Culori care azi nu mai semnifică nimic pentru mine decât ce ar fi putut fi. Credeam că nu voi mai simţi aşa ceva prea curând.. m-am înşelat !
Încă un fior, încă o lacrimă ce vrea să evadeze- nu o las, numai vreau să le las vreodată să cadă- în fundal, undeva, prea departe ca să mai bag de seamă se aude Bruno Mars- nici el nu îmi mai alină durerea, parcă mai rău este..- numai simt nimic, mă simt atât de goală pe dinăuntru, pustiită şi dărâmată. Exact ca o ruină a unui măreţ castel. A mai rămas doar amintirea că o nouă iubire se născuse.. Şi doar atât.



Alt fior, alte lacrimi se adună- nu le dau drumu, nu vreau să cedez, am promis că voi fi puternică, am promis că mă voi ridica şi nu voi mai cădea din nou.  'I see the pain hiding in your pride' - asta îmi şopteşte reflexia din oglindă. Mă priveşte atât de crudă şi, totodată, istovită. Nu mă mai recunosc.. Azi de dimineaţă era o altă 'eu' în oglindă- una fericită şi plină de viaţă- acum, se citeşte durerea şi dezamăgirea pe chipul meu..
Pff, şi am promis că nu o să mai fac asta ! M-am dezamăgit pe mine în primul rând. Şi în al doilea rând  pe prietenele mele.. Numai ştiu ce să zic sau ce să fac. Ştiu exact ce o să fac: am să zâmbesc ca şi cum nu m-ar afecta, ca şi cum aş fi de gheaţă! Am să fiu tare.. pentru el- 'Dacă-l iubeşti lasă-l..'. Exact asta o să fac !  Vroiam să fie fericit lângă mine, dar se pare că o alta îl face mai fericit. Şi asta e bine.. Doare, nu zic nu :)) Aş fi  o ipocrită să spun că nu e aşa. Urăsc cu adevărat că a ales aşa, dar nu vreau să fiu 'rezerva'.. Vroiam să fiu prima opţiune, acel 'must-have', dar inima lui e prea legată de ea.. De mult era aşa, am fost o fraieră să cred că a uitat-o !
Mda.. Cupidon, copil năzdrăvan, sper că te-ai distrat !
Pe final cuvintele mă părăsesc.. Muzica mai găseşte ceva de zis încă o dată..

XoXo,
Adry ♥

Un comentariu:

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥