28 martie 2012

What happens when...

Ce faci atunci când inima îţi saltă în sus de fericire, dar raţiunea strigă 'Stop !' ? Ce faci când ştii că poţi strica o prietenie doar pentru că eşti egoistă şi vrei mai mult de atât ? Ce faci atunci când el îţi luminează ziua pe care o crezi pierdută şi îţi înveseleşte noaptea care se strânge în jurul tău ? Ce faci atunci când aştepţi cu atâta nerăbdare să-l vezi ? Ce faci când ştii că poţi să strici totul şi totuşi să clădeşti altceva în acelaşi timp ? Ce faci când îţi vine să te arunci cu capul înainte atât de repede încât rămâi fără aer doar gândindu-te la asta ? Ce faci când ştii că poţi să greşeşti prin ce simţi, crezi, vrei ? Ce faci când e atât de greu să te abţii să visezi la ce ar putea fi ? Ce faci când nu ştii dacă ce simţi e ceva realizabil ? Ce faci când doza de tupeu îţi lipseşte din frica de a greşi, frica de dezamăgire sau, pur şi simplu, frica de a te simţi vinovat că l-ai alungat ? Ce faci când totul poate dispărea într-o clipită din cauza unui singur gând ?  Ce faci când o scânteie veche se reaprinde ? Ce faci când eşti nesigură de ceea ce simţi şi te îngrozeşti la gândul că poate el nu simte la fel ? Ce faci când te simţi ridicol dintr-o dată ? Ce faci când e 2 dimineaţa şi te gândeşti mereu până la 4 dimineaţa la el ? Ce faci când ţi-e atât de frică de realitate? Ce faci când crezi că totul se întâmplă numai în imaginaţia ta ?
Ce faci când atâtea întrebări îţi trec prin minte într-o fracţiune de secundă ? ....Sincer, ce-o să faci ? Îţi asculţi inima, raţiunea sau îţi e prea fircă şi dai înapoi ?

Închide ochii, inspiră - expiră, iar şi iar până pulsul îşi revine la normal. Deschide ochii şi zâmbeşte ! Simţi fiorii aceştia ? Eu îi simt de fiecare dată când mă gândesc la toate întrebările de mai devreme şi la tine ...
'I'm frozen with this fear that you may disappear before I've given you the truth.. I bleed my heart out on this paper for you so you can see what I can't say .. I'm dying here 'cause I can't say what I want to..'  
Mă ascund în spatele muzicii deoarece ea are curajul să spună ce eu nu pot. De ce nu pot să spun şi totuşi rândurile continuă să se scrie ? Pentru că nu vreau să distrug ce avem- o prietenie, o legătură.. Şi totuşi sunt atât de egoistă, vreau să simt o fericire ce mi-a fost interzisă. Ceva în mine strigă 'Stop ! Distrugi totul !' şi totuşi nu pot să mă opresc. Cumva trebuie să afli.. Acea doză de tupeu uite că totuşi este prezentă ! 
Şi dacă am dat cu piciorul acum şi totul este pierdut măcar ştiu că mi-am vărsat sufletul pe o  pagină frântură de... Atâtea cuvinte greşite îmi vin în minte. Aceasta nu e doar o pagină, este o adevărată bucată din sufletul meu la care ţin enorm- my baby, aşa cum îmi place să-l alint. Nu vreau să divaghez. Ce am avut de zis, am zis... M-am descărcat, mi-am uşurat sufletul cu multe tone :) Nesiguranţa atârnă atât de mult când este prezentă în sufletul tău de atât de multă vreme cum este această nesiguranţă a mea.  Frica mi-a stat alături, îmbrăţişându-mă, pe parcursul acestor rânduri.

Asta e pentru tine şi o simţi :)

Când e 12 noaptea şi nu ai pic de somn faci ce am făcut eu acuma: scrii ce simţi şi speri să poţi să adormi măcar mai liniştită ştiind că probabil ai distrus totul sau ai salvat o mică bucăţică :) E prea târziu oricum :)

 Later edit: Told you I'll blew it all ! S-a dus dracu' tot ! Nu-mi vine să cred.. nu mai bine stăteam eu cuminte în banca mea? Cât de penibil va fi totul acum ? Ştiu eu .:)) Super penibil :x. Vreau să fiu atât de rece încât să nu mă mai doară ! Vreau ca lacrimile să  nu mai curgă, vreau ca totul să înceteze, vreau ca totul să dispară! Nu-mi pasă că va fi gen Alona- 'Adry who ?' . Vreau doar să nu mai doară ! Aşa instabilă emoţional cum credeţi că sunt.. nu o să fac vreo prostie pentru că îmi e frică vreau doar să adorm, să mă duc, să nu mă mai întorc ! Not now, not ever !
De azi vreau să mă schimb.. Vreau să nu mai simt, vreau să fiu de gheaţă ! Dacă el poate, pot şi eu- da ştiu ţin ca o idioată la el şi el e rece, nimic nu-l mai atinge. Vreau să-l fac să simtă, vreau să mă simtă pe mine..



XoXo,
Adry 

3 comentarii:

  1. Ce-i cu atatea intrebari? :-j Take it easy, relax, respira! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce vrei sa te schimbi?:) Daca asta esti tu cu adevarat mai bine ai accepta realitatea parerea mea. Sunt sigura ca toti te iubesc asa cum esti!:*

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Dee :x Mda cam aşa este, doar că uneori îmi este atââât de greu- cum a fost faza de acum- încât vreau să nu mai simt nimic şi să fiu de gheaţă. Am încercat să fiu rece azi da' nu mi-a ieşit :)) Deci o să stau să mă doară pentru tot restul vieţii mele :) Asta sunt şi asta este :)

      Mersi oricum de sfat :x >:d<

      Ștergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥