28 martie 2012

Something like that..

Păi cum post-ul de azi dimineaţă - era 1 noaptea, deci dimineaţă :))- a fost atât de.. habar n-am, dar acum când îl citesc îmi vine să mă urc pe pereţi- de una, de alta, de toate la un loc :). Vreau să vorbim astăzi despre un filmuleţ de 12 minute pe care chiar vă rog să-l vizinaţi pentru că este epic :x (este în engleză dar are un limbaj uşor şi se poate înţelege).


Este un filmuleţ atât de frumos şi genial. Chiar te pune pe gânduri.
'Cum poate nimic să fie totuşi ceva ?' Mi se pare atât de frumos să ştiu că pentru fiecare dintre noi există cineva care e gata să se sacrifice şi să îţi stea aproape la bine şi la rău. Cum a păţit şi Zero: a pătimit atât de mult apoi a salvat-o pe Ea şi apoi totul s-a schimbat :) Apoi ideea că Zero-El şi cu Zero-Ea au dat viaţă unui Infinit ! Este de-a dreptul sublim.
Ideea în sine că toţi ne naştem din aceeaşi 'materie' şi totuşi nu suntem egali- ideea că undeva în stele ţi-e scris să fi cineva, te-ai născut să fi lider, scriitor, pictor sau cineva care are zero oportunităţi de afirmare. Şi totuşi Zero nu s-a lăsat doborât de faptul că era un zero.. A continuat să lupte pentru a se afirma şi a încercat din răsputeri apoi în final a fost răsplătit ! Este foarte greu să mai comentezi aşa ceva. Povestea spune atât de multe încât îmi este şi frică să încerc să spun în câteva rânduri. Cuvintele sunt de prisos- prea goale de sens, prea nesemnificative în raport cu mesajul ce ar trebui să-l transmită...
Avem atât de multe de învaţat de la Zero: puterea de a crede că îţi poţi schimba destinul, să te autodepăşeşti, să lupţi pentru ceea ce crezi, chiar şi atunci când toată lumea îţi este împotrivă ! Luptă pentru că doar atât ne mai rămâne de făcut !
Vreau să lupt pentru tot ceea ce simt, pentru tot ceea ce contează pentru mine ! Nu mă mai lamentez, vreau ceva şi am să lupt pentru el !  Nu mai stau să aştept să-mi cadă din Cer ceea ce vreau ! Am să lupt cu tot sufletul pentru că aşa şi trebuie. Când vrei ceva în viaţă cu atâta îndârjire trebuie să reuşeşti măcat să fi pe aproape..

' Shoot for the moon ! Don't worry if you don't reach it, at least you will be among the stars ! '

Cuvintele mă părăsesc. Nu ştiu ce ar mai fi de zis. Vă doresc o zi superbă în continuare.


Ps: Mersi Bro :x pentru că eşti sursa mea de inspiraţie !

XoXo,
Adry ♥






2 comentarii:

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥