24 martie 2012

Primul nostru Premiu ! :x

Ei bine, deşi îmi este rău ca naiba - daa! numai mie putea să mi se întâmple asta !- Rose a reuşit să mă facă să mă simt excelent ! Ne-a dăruit un premiu ! Sweet blog award ! Nu-i aşa că e super drăguţ? :x

Noi îl dăm mai departe următoarelor bloguri foarte dragi nouă: 
Şi totodată am primit şi prima noastră Leapşa ! Trebuie să scriem un decalog după care ne ghidăm în viaţă.
Adry ♥
  1. Lucrurile bune se întâmplă celor care aşteaptă. Sincer, eu aş mai adăuga şi că se întâmplă celor care se chinuie şi merită !
  2. În război şi în iubire totul este permis. Ei bine, chiar aşa este! În iubire merită să foloşeşti orice mijloace ca să-ţi atingi scopurile- ştiu că sună cam rău, dar am învăţat că dacă eşti bună şi corectă nu prea se întâmplă nimic bun care să te ajute!.
  3. Dream it, wish it, do it! (aş fi tradus, dar îşi pierdea esenţa).
  4. Tot ce îţi doreşti este în afara ariei tale de confort! şi cu asta am spus tot.
  5.  Încrederea este un lucru de preţ- nu-l dărui oricui! scurt şi la obiect.
  6. Ai încredere în tine că poţi muta munţii din loc ! Dacă tu nu crezi asta nu te aştepta ca lumea să o creadă.
  7. Lumea nu e dreaptă ! Concluzie: hai să o facem ! Nu suport nedreptatea şi miciuna, oh, şi mai ales Ipocrizia !!
  8. În viaţă trebuie să faci ce-ţi place ! Şi aici mă refer la tot: şcoală, hobby-uri, servici, familie, băieţi şi prieteni.
  9. Nu da sfaturi pe care nu poţi să le respecţi ! De ce? Pentru că nu e bine să predici lucruri în care nu crezi.
  10. Nu uita niciodată de unde ai plecat !
Angy
  1. Încrederea se cucereşte greu şi se pierde repede.
  2. Succesul nu este cheia fericirii. Fericirea e cheia succesului.
  3. Iartă-ţi duşmanii, dar niciodată nu uita cum îi cheamă.
  4. Toate femeile sunt bune- bune de nimic sau bune la ceva.
  5. Prietenia este la fel ca banii: este uşor de făcut decât de păstrat.
  6. Îţi trebuie memorie bună după ce ai minţit.
  7. Nu lăsa pe mâine plăcerile de azi.
  8. Ceilalţi sunt oglinzi ce te reflectă pe tine, invidia lor este succesul tău.
  9. Don't accespt your fate, change every minute of every hour you live.
  10. Nu-ţi da inima oricui, ea poate fi frântă o singură dată, restul sunt doar bandaje.

Leapşa o primeşte oricine o citeşte !

Vă urăm un weekend superb !

XoXo,
Adry şi Angy 


     
 
 

7 comentarii:

  1. Multumim tare mult pentru premiu!:) O sa scriem imediat despre el!:*

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu aveti pentru ce !:x
      Stay fabulous ! :*:* >:d<

      Ștergere
  2. Si eu va multumesc>:d< e primul meu premiu:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din partea noastra iti uram si la mai multe ! :x >:D<

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ce :x
      Doar ai fost prima noastră fană!! :x

      Ștergere
  4. Imi plac mult raspunsurile voastre :)

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥