18 martie 2012

Listen to my heartbeat..

Când te simţi singur şi terminat şi la pământ cu totul îţi vine pofta să scrii, să te descarci. Ei bine, acum e un asemenea moment.
De ce totul trebuie să se complice brusc ?! Nu o să înţeleg niciodată de ce când abia te ridici şi tu ca omu' de jos, mai vine o palmă. Care-i faza ? Mă testează să vadă dacă pot să stau în picioare ? Ei bine, nu pot... Om sunt şi eu ! Şi eu am sentimente!
Şi, vai Doamne! cât pot să urăsc  faptul că am sentimente !! Dar, doar aşa ca să-Ţi dovedesc, am să mă ridic din nou şi o să am grijă să nu mai cad! E o promisiune ! ;)
Sfat:  Dacă vreodată o să vă aflaţi în situaţia mea- ceea ce nu vă doresc- NU vă lăsaţi doborâţi. Niciodată, niciunde, sub nicio formă şi în niciun caz. Ridicaţi capul sus, privirea înainte şi inimă de gheaţă ! E greu, ştiu prea bine, doar că aşa e mai bine.
'Dacă îl iubeşti, lasă-l..' (nu insinuez că l-aş iubi- departe de mine gândul pentru că nici măcar nu ştiu cu ce se mănâncă iubirea- spun doar că atunci când te simţi ataşat de cineva trebuie să-l laşi) Mda, dar când lucrul ăsta te scoate din sărite ce faci ?! Trebuie să-şi dea seama singur cine, ce şi cum. De acord ! Şi până atunci ?..pff- e complicat şi continui să cred că mereu va fi aşa.
Trebuie să ai speranţă şi multă multă forţă, garantat ! Revin şi zic: numai şi numai muzica mă poate salva acuma..
 'I'm frozen with this fear, that you may disappear before I've given you the truth. I bleed my heart out on this paper for you so you can see what I can't say, I'm dying here 'cause I can't say what I want to, I bleed my heart out just for you '
Sincer, muzica reuşeşte să capteze atâtea şi atâtea sentimente şi stări. Aceştia sunt adevăraţii artişti ! Respect pentru ei ! :x
Vă las cu adorabili mei amici, cei care-mi hrănesc sufletul când am nevoie- Hot Chelle Rae !

XoXo,
Adry ♥

Un comentariu:

  1. Degeaba vine înapoi cel pe care l-ai iubit când nu-l mai iubești..

    RăspundețiȘtergere

Pot conta pe tine sa-mi spui ce crezi ♥